Kanal D, lider de piata pe toate segmentele de public cu Stirile Kanal D, editia de pranz

Autor: D.I.
Actualizat: 12 mai 2020, 14:02

Ieri, 11 mai, Kanal D a fost lider incontestabil de piata cu Stirile Kanal D, editia de pranz, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

In intervalul orar 12:00 – 13:00, grupajul informativ Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D, pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate cele trei targeturi monitorizate.

Kanal D, lider de piata pe toate segmentele de public cu Stirile Kanal D, editia de pranz

Pe durata difuzarii buletinului informativ, Kanal D a atins 2,9% puncte de rating si 15,8% cota de piata, la nivelul intregii tari (target National), 2,7% puncte de rating si 14,2% cota de piata, in randul publicului de la orase, si

2,2% puncte de rating si 18,2% cota de piata, pe Comercial.

Citeste si: Coronavirus România, 12 mai. Autoritățile au anunțat noul bilanț

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Citeste si: E oficial: cum se vor tine slujbele din biserici din 15 mai

Citeste si: Cod portocaliu de vânt puternic și vijelii. Ce județe sunt afectate?

O medie de 507.000 telespectatori romani au urmarit ieri Kanal D, pe toata durata difuzarii editiei de pranz, Stirile Kanal D, minutul de maxima audienta fiind inregistrat la 12:20, cand in fata micilor ecrane s-au aflat 600.000

de privitori care urmareau informatiile oferite de Ilinca Obadescu, in cadrul buletinului informativ.