De ce este esential sa beneficiezi de web hosting cu asistenta tehnica 24/7?

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 16 iul 2020, 14:37

Uptime, cantitate de resurse, spatiu de stocare, cPanel inclus, certificat SSL gratuit – acestea sunt cateva dintre aspectele pe care oricine le ia in considerare in momentul in care achizitioneaza un plan de web hosting. Ceea ce omit, in schimb, multe persoane este sa acorde importanta serviciilor post-vanzare.

Multi pleaca de la premisa ca nu mai au nevoie de suport tehnic din moment ce au platit pentru cele mai bune servicii de web hosting Romania. Dar ceea ce nu se stie este ca problema nu se pune daca vei avea nevoie de asistenta tehnica, ci cand va veni momentul in care site-ul tau se va confrunta cu probleme pe care numai niste profesionisti le pot rezolva. Iata cateva aspecte pe care trebuie sa le verifici pentru a te asigura ca beneficiezi de cele mai bune servicii de asistenta tehnica.

Disponibilitate non-stop

Oamenii nu stau pe Internet doar dupa-amiaza, in pauza de masa, sau seara, dupa munca. Site-ul tau este disponibil non-stop, deci asteapta-te sa ai trafic la orice ora. Deci ce se intampla daca te confrunti cu probleme tehnice la 12 noaptea? Pentru un blog, poate ca aceasta nu reprezinta o problema majora, dar pentru un magazin online inseamna clienti pierduti, deci vanzari mai mici. De aceea, echipa de suport trebuie sa fie disponibila 24/7. Probleme pot aparea oricand si pot fi de orice natura, ai nevoie sa te poti baza pe specialialisti care le pot rezolva pe loc sau, in functie de dificultate, cat mai curand cu putinta.

Modalitati multiple de contactare

Cele mai cunoscute firme de web hosting din Romania pun la dispozitie mai multe modalitati prin care poti contacta operatorii. Cele mai uzuale, dar si cele mai eficiente sunt, in aceasta ordine, prin live chat, ticket si mail. Indiferent care dintre aceste variante iti este cel mai la indemana, important este ca raspunsul si rezolvarea sa vina in timp util.

Verifica timpul mediu de raspuns

Disponibilitatea 24/7 a echipei de suport nu este suficienta; este necesar sa cunosti si timpul mediu de raspuns. O firma de web hosting care isi respecta clientii va comunica deschis acest aspect. Un exemplu bun este compania THC.ro. Pe site-ul sau aflam ca raspunsul pe Live Chat vine instant, prin ticket dureaza aproximativ 2 minute, iar pe mail va trebui sa astepti in jur de 10 minute. De ce este important sa cunosti acest aspect? Daca gravitatea problemei este mare, este bine sa stii cat de repede poti intra in contact cu un specialist. Timpul inseamna bani, nu poti sta in fata calculatorului asteptand ore in sir ca cineva sa-ti raspunda.

Echipa de suport cu experienta

Daca este posibil, incearca sa gasesti informatii despre oamenii din spatele calculatorului. Cum poti face asta? In primul rand, verifica sectiunea “Despre noi” – acolo este posibil sa gasesti mai multe informatii despre echipa, experienta sa in domeniu etc. Daca aceasta informatie nu este disponibila, adreseaza o intrebare despre web hosting. Astfel, vei verifica atat timpul de raspuns al echipei de suport, cat si cunostintele in domeniu. De ce este important? Pentru ca vrei sa colaborezi cu persoane care-ti rezolva problemele rapid, fara sa fie nevoie sa “rasfoiasca” intreg Internetul in cautarea unei solutii.

 

 

 

Taguri: