Magazinul agricol online Cropmarket - factori diferentiatori care au condus la succes

Author: Oana Iosif

De la distanta, succesul poate parea usor de atins, insa in spatele unui business cu reusite sta intotdeauna multa pasiune, truda, poate chiar si sacrificii. Magazinul agricol online Cropmarket este unul dintre brand-urile romanesti care a reusit de-a lungul timpului sa castige increderea clientilor si sa se bucure de o notorietate exceptionala.

Andrei Pirvu este antreprenorul din spatele acestui business, un tanar inginer agronom care si-a dorit sa transforme pasiunea sa pentru aceasta profesie si sa vina in sprijinul agricultorilor romani. Cum? Prin oferirea unei game variate de produse, la preturi accesibile, dar si consultanta de specialitate. Dar asta nu e tot, vei descoperi mai departe ce alte practici a pus in aplicare brand-ul pentru a se bucura de vizibilitate.

 

Investitia in echipamente si utilaje de ultima generatie

Atunci cand ai asteptari mari, si investitiile trebuie sa fie pe masura. Brand-ul a reusit sa eficientizeze modul de lucru pentru a putea genera satisfactia clientilor. A investit in echipamente si utilaje de ultima generatie pentru a putea livra comenzile corect si intr-un interval de timp scurt. Mai mult decat atat, Cropmarket ofera consultanta specializata in vederea achizitionarii produselor de agricultura potrivite necesitatilor fiecarui client. Un exemplu in acest sens este folia de polietilena, disponibila intotdeauna la preturi competitive, pentru care se ofera consultanta cu scopul de a alege tipul si dimensiunea corecta.

Afirmarea in mediul online

Se spune ca daca nu esti prezent in online este ca atunci cand nu ai exista deloc. Aceeasi regula se poate aplica si in cazul in care esti doar prezent, dar nu te afirmi. Daca brand-ul nu comunica despre activitatile sale sau despre noutatile pe care le are, lumea nu va afla despre afacere, deci nu te vei putea bucura de vizibilitate.

Cropmarket este brand-ul care si-a pus vizibil amprenta in mediul online. A stabilit care sunt canalele de comunicare prielnice domeniului sau de activitate si a inceput sa ofere informatii esentiale, de interes pentru publicul sau. Asa a reusit sa-si fidelizeze clientii si, implicit, sa imbunatateasca cifra de afaceri a business-ului.

Gama diversificata de produse

Daca unele magazine agricole online se adreseaza doar unui anumit tip de public, ei bine, Cropmarket a incercat sa diversifice gama de produse astfel incat sa satisfaca nevoile atat ale agricultorilor experimentati, cat si pe cele ale gradinarilor amatori. Drept urmare, din magazinul online Cropmarket pot fi achizitionate plicuri de seminte pentru culturi mari sau mici, cat si pesticide sau alte solutii agricole in cantitati mici sau in cantitati industriale.

Raport calitate-pret excelent

Cropmarket se asigura intotdeauna ca raportul calitate-pret se ridica la nivelul asteptarilor clientilor. Astfel, magazinul agricol online colaboreaza doar cu producatori renumiti, care se fac remarcati intotdeauna prin calitatea produselor si, de asemenea, practica preturi avantajoase pentru orice tip de buget.

Asadar, se poate observa cu usurinta ca succesul unui business, fie el chiar si la inceput de drum, trebuie construit pas cu pas. Fiecare etapa, serviciu sau produs nou, fiecare investitie vor contribui la obtinerea rezultatelor la care aspiri

 

 


În a doua parte a ediției de astăzi din „Casa iubirii”, Patrick a chemat-o în camera roșie pe Bianca Giurcă, însă cei doi nu au vorbit despre ei, ci mai mult despre tensiunile cu care s-a confruntat concurenta.