GOOGLE s-a ales cu o amendă de 500 de milioane de euro în Franța, totul în urma unei decizii luate de Consiliul Concurenței din Franța. Iată ce i-a determinat pe reprezentanții autorităților să impună o astfel de sancțiune pentru GOOGLE, dar și ce urmează să se întâmple în continuare cu gigantul tech american.
De ce a primit Google o amendă de 500 de milioane de euro în Franța?
Informația potrivit căreia Google a primit o amendă de 500 de milioane de euro în Franța a făcut rapid înconjurul lumii, având în vedere că este una dintre cele mai mari amenzi date de Consiliul Concurenței din Franța. Ulterior, reprezentanții instituției franceze au dezvăluit de ce au impus o astfel de măsură.
În urma unor analize, Consiliul Concurenței din Franța a constatat că Google nu a respectat o decizie care făcea referire la plătirea editorilor de conținut și a agențiilor de știri.
„Sancţiunea de 500 milioane de euro ia în calcul gravitatea excepţională a încălcărilor observate precum şi faptul că atitudinea Google a condus la noi întârzieri în aplicarea legii.”, a explicat preşedintele Autorităţii pentru concurenţă din Franţa, Isabelle de Silva, potrivit digi24.ro.
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Citeste si: Google susține campania de vaccinare din România. Ce pot vedea astăzi cei care intră pe Google?
Ce trebuie să facă Google după ce a primit o amendă de 500 de milioane de euro?
După ce Consiliul Concurenței din Franța a decis să amendeze Google cu 500 de milioane de euro, acum, compania are la dispoziție 2 luni pentru a găsi cele mai bune soluții, astfel încât să reușească să îi despăgubească pe editorii de știri, dar și agențiile de presă, având în vedere că
Amenda de 500 de milioane de euro este cea mai mare amendă dată de Consiliul Concurenței din Franța. Chiar dacă la începutul anului 2021, mai exact în luna ianuarie, Google acceptase să plătească redacțiile și site-urile de știri din Franța pentru conținutul furnizat, ulterior, compania nu a
mai făcut acest lucru.Situația din Franța nu este singulară. În Europa, majoritatea agențiilor de presă și editorilor se plâng că Google reușește să obțină venituri impresionante din publicitate, folosind conținutul furnizat de acestea. Cele mai multe plângeri au fost înregistrate în Franța până în prezent, motiv pentru care s-a și luat decizia de a amenda Google cu suma de 500 de milioane de euro.
Citeste si: Avertisment pe WhatsApp! Milioane de utilizatori trebuie să fie foarte atenți la acest mesaj