Creatorul aplicației de socializare Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat modificarea numelui companiei în „Meta”, pe 28 octombrie 2021.
Facebook schimba numele companiei în Meta
Mark Zuckerberg anunță schimbarea numelui companiei care deține Facebook, în Meta. Atentie, nu a aplicației sau a rețelei de socializare. Cel mai probabil, acesta își dorește să încorporeze sub numele aceleiași companii mai multe aplicații pe care le deține, printre care Instagram, WhatsApp, Oculus etc.
„Suntem o companie care dezvoltă tehnologie pentru a se conecta.
Împreună, putem pune în sfârșit oamenii în centrul tehnologiei noastre. Și împreună putem debloca o economie a creatorilor mult mai mare.
Pentru a reflecta cine suntem și ceea ce sperăm să construim”, a declarat Mark Zuckerberg.
Meta, imaginea ambițiilor companiei
„În acest moment, marca noastră este atât de strâns legată de un singur produs”, a spus Mark Zuckerberg.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
„Dar, de-a lungul timpului, sper că suntem văzuți ca o companie metavers.”, a adăugat acesta.
Facebook vrea ca numele „Meta” să fie imaginea ambiţiilor mai mari ale companiei, care să treacă peste nivelul platformelor sociale deja existente.
Mark Zuckerberg s-a concentrat foarte mult, în ultima vreme, pe conceptul de metavers, acesta fiind și motivul schimbării de nume.Metaversul a fost folosit în filmele și cărțile SF și reprezintă un univers virtual, în care oamenii îşi pot utiliza imaginaţia pentru a trece peste limitele lumii adevărate şi unde se pot transforma şi pot comunica aşa cum îşi doresc.
Citeste si: Facebook interzice distribuirea articolelor de ştiri in Australia. Anunţul oficial al companiei
Facebook deține peste 10.000 de angajaţi care lucrează la produse hardware, inclusiv la căşti de realitate virtuală şi augmentată, care au ca scop stabilirea bazelor unui viitor metavers.