Ana Morodan, cunoscută drept „contesa digitală”, a reușit să devină un blogger și un influencer foarte apreciat în România, a pus pe picioare o afacere, reușind să construiască un brand puternic în mediul online.
Ana Morodan este foarte activă în mediul online, aceasta fiind primul blogger de stil personal din România. Dacă acum activitatea ei se desfășoară în jurul platformelor online, fiind o cunoscută femeie de afaceri, în trecut, Ana Morodan a activat ca avocat.
Ana Morodan, femeie de afaceri cu cifre impresionante pe care nu vrea sa le dezvaluie
La capitolul afaceri, ca aproape toti cei care s-au reorientat in timpul pandemiei, Ana Morodan a scos pe piata masti de protectie, insa nu orice fel de masti, ci unele statement care
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Intrebarea venita din partea lui Denise Rifai a fost una cat de poate de directa la care Ana Morodan nu a ezitat sa raspunda.
40 de întrebări cu Denise Rifai. Cați bani ați castigat în pandemie din vânzarea de măști?
"Am castigat foarte putini bani. Legat de măști, noi am comercializat unele, dar care sunt chiar cu doua straturi protective și a fost scumpa producția la ele pentru că am vrut să fac un statement. Oricum, țoață lumea vindea măști atunci și costa 79 de RON, deci tot scump.
Dar masca la care vă referiți este făcută de make-up artistul Alexandru Abagiu făcută pentru mine și nu e o masca pe care să o porți, nu poți merge cu ea pe strada. Pierzi niste gene care sunt puse, are tot felul de glitter-uri pe ea și sunt unicate. Am vândut și astfel de exemplare, dar persoanele știau că nu sunt purtate afara, ci să le ai și să le tii că ai trecut prin pandemie.