Este necesară o strategie eficientă de marketing, mai ales dacă dorești să îți dezvolți corect afacerea în mediul online. Tehnicile de marketing te pot ajuta să țintești publicul țintă al companiei tale, într-un mod optim și eficient, astfel încât să rotunjești cifrele profitului.
Este important de știut că există nenumărate căi prin care poți profita de beneficiile marketingului online, însă, ai grijă ca înainte de a adopta o strategie, să fii cât mai corect informat. Doar în felul acesta, poți face cea mai bună alegere pentru business-ul tău.
Mituri despre marketing digital, în care să nu mai crezi începând de astăzi
- Este nevoie de conținut cantitativ, nu calitativ - FALS
Multe companii se axează pe cantitate, nu pe calitate, atunci când vine vorba despre conținutul site-ului. Nu numai că acest comportament nu este recompensat, dar motoarele de căutare, precum Google, fac penalizări în acest sens.
Google a găsit o oportunitate de a îmbunătăți experiența de căutare a utilizatorilor, așa că a dezvoltat algoritmi care acordă prioritate calității, în detrimentul cantității. Oamenii doresc răspunsuri rapide și eficiente la întrebările lor, fapt pentru care site-urile cu informații relevante sunt cele care câștigă teren în lupta pentru pozițiile fruntașe în SERP.
Prin urmare, modalitatea de a obține un trafic sporit este să acorzi prioritate conținutului util și informativ. Cu cât conținutul livrat este mai calitativ, cu atât poți beneficia mai mult de suportul Google, în găsirea clienților potențiali.
- Rezultatele marketing-ului digital ori apar imediat, ori deloc - FALS
Cea mai bună strategie de marketing digital include atât abordări cu acțiune rapidă, cât și tehnici de durată.
Publicitatea digitală Pay Per Click (PPC) poate declanșa rezultatele imediate, însă nu toate tehnicile de marketing pot face acest lucru. Unele forme de marketing digital, cum ar fi SEO, necesită timp pentru a oferi rezultate. Însă, acest lucru nu înseamnă că SEO nu dă roade.
- Promovarea pe rețelele sociale este ineficientă - FALS
Una dintre cele mai mari greșeli pe care le poate face o companie în zilele noastre este să nu se promoveze pe rețelele sociale. Potrivit unui studiu realizat de Statista, peste 3,6 miliarde de oameni foloseau Social Media la nivel mondial în anul 2020. Se estimează că aceste cifre vor crește la aproape 4,41 miliarde în 2025.
Prezența pe rețelele sociale oferă business-urilor oportunitatea de a-și promova produsele sau serviciile către publicul țintă în mod direct, de a interacționa mai mult cu toți consumatorii, de a rămâne la curent cu tendințele și de a vinde prin intermediul acestor platforme.
Altfel spus, Social Media are importanța sa și contribuie semnificativ în procesul de marketing digital.
Așadar, marketingul online este eficient, însă pentru a te bucura de rezultatele dorite, cel mai bine este să iei legătura cu experți în domeniu, care cunosc toate secretele acestui domeniu.