TOP 3 moduri prin care să crești productivitatea angajaților tăi

Author: Oana Picerea

Eficiența și productivitatea la un loc de muncă sunt două elemente esențiale. Pe lângă acestea, trebuie să existe și o bună comunicare, dar și o implicare activă a tuturor persoanelor din departamente, pentru a exista un echilibru. În condițiile în care ai în plan să găsești soluții prin care să crești productivitatea angajaților tăi, atunci trebuie să știi că există câteva aspecte pe care ar trebui să le iei în considerare. În cele ce urmează, vei afla, punctual, care sunt acestea.

Iată câteva aspecte pe care ai putea să ai în vedere, dacă ai în plan creșterea productivității angajaților la birou:

  • Mai înainte de toate, un aspect peste care nu ar trebui să se treacă cu vederea la un loc de muncă reprezintă modul de organizare. Este important ca într-un birou să existe ordine, iar angajații să aibă acces mereu nu doar la informațiile de care au nevoie pentru a-și desfășura corespunzător activitatea, ci și la obiectele de birotică și papetărie cu ajutorul cărora să aranjeze actele și documentele. De aceea, ideal ar fi să optezi pentru achiziționarea unor seturi destinate organizării și arhivării, precum dosare, mape, indecși și separatoare sau un biblioraft de la Gooffice.ro. Astfel de elemente trebuie să se regăsească în toate departamentele care lucrează cu multe dosare și acte.
  • Pe de altă parte, un alt mod prin care se poate crește productivitatea angajaților este prin mici pauze de relaxare temporară la locul de muncă. În anumite state europene, dar și în anumite corporații din țară există acest concept implementat, aspect care are un efect pozitiv asupra eficienței la job. Amenajarea unui spațiu în care se pot întreprinde activități care să relaxeze creierul sau a unui loc de servit masa reprezintă doar câteva idei. Dar, ca acest lucru să fie posibil, trebuie introdusă o pauză de 30-45 de minute în programul de muncă. O astfel de pauză ar putea aduce beneficii pentru ambele părți. Este important ca mediul profesional să aibă valențe pozitive și să stimuleze interacțiunile între angajați și munca în echipă.
  • De asemenea, ideal ar fi să fie introdusă o metodă de recompensare a performanțelor la locul de muncă. Recompensarea poate fi dată fie sub formă de bani, fie sub forma unor altfel de beneficii (de exemplu, o zi liberă în plus). Implementarea unui astfel de sistem ar putea să crească productivitatea la locul de muncă, aspect care ar putea influența pozitiv profitul firmei. De asemenea, organizarea unui team building, cu activități recreative și care să stimuleze socializarea, ar mai putea fi o formă prin care să le oferi angajaților tăi posibilitatea de a crea o legătură profesională mai strânsă.

Organizarea activităților și a taskurilor, ordinea și accesul la date și informații sunt câteva dintre cele mai importante aspecte la un loc de muncă. În condițiile în care vrei să transformi mediul într-unul mai pozitiv, care să ajute la creșterea productivității, atunci asigură-te că ai posibilitatea să investești în toate aspectele necesare pentru îndeplinirea acestui scop. De cele mai multe ori, schimbările încep de la lucrurile mici!

Sursă foto: Pexels.com

 

 

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.