Printre cei care au avut de adus remarci vizavi de acest subiect s-a numărat și Dan Negru, care, în această dimineață, a postat, pe pagina lui personală de Instagram, un mesaj despre mai mulți sportivi de calibru mondial, incluzând-o și pe Simona Halep.
Dan Negru le compară pe Simona Halep și Maria Sharapova
Prin postarea lui, prezentatorul TV a evidențiat o discrepanță financiară semnificativă între Simona Halep și Maria Sharapova, în privința contractelor de sponsorizare cu un celebru brand de articole sportive.
Sharapova, chiar și când se afla pe locul 30 în clasamentul WTA, primea de la respectiva marcă o sumă mult mai mare decât Halep, care era numărul 1 mondial.
„Când Simona Halep era nr. 1 WTA, lua de la Nike 1,7 milioane de euro. Sharapova care era atunci nr.
Acest lucru se datorează culturii ambalajului și a brandului, în care imaginea publică și prezența la evenimente mondiale sunt la fel de importante ca și performanțele sportive.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Citește și: „A murit”. Dan Negru i-a anunțat moartea pe o rețea socială. România a pierdut o mare valoare
Ce a vrut să transmită Dan Negru vizavi de cazul Simonei Halep
Comparând aparițiile lor publice, se poate observa că Sharapova era prezentă la evenimente de prestigiu precum Premiile Oscar, ceea ce îi creștea și mai mult valoarea brandului. Absența Simonei Halep de la astfel de evenimente poate fi văzută ca o pierdere de oportunitate în consolidarea și creșterea valorii sale financiare.
„Simona încă n-o are, “brandul” ei e sub performanțele ei sportive. Revenirea sportivă a Simonei e știrea zilei. Am văzut-o pe Maria Sharapova la Premiile Oscar, pe Ibrahimovici la festivalul San Remo sau pe Djokovic la deschiderea Spherei din Las Vegas alături de U2.
Simona, la același nivel de performanță sportivă, a lipsit de la marile evenimente mondiale. Aș vrea să o văd săptămâna viitoare pe Simona la Premiile Oscar.
Prin acest mesaj, Dan Negru a vrut să atragă, cu părere de rău, atenția la faptul că, în zilele noastre, capacitatea unui sportiv de a-și construi și de a-și menține un brand puternic este mai importantă decât performanțele sportive în sine, ceea ce i se pare nedrept.
„Oxford College of Marketing a declarat “star quality” ca fiind plus-valoarea în sportul zilelor noastre. Toți știu lecția, de la Beckham la Federer. “Star Quality” ne lipsește și ca brand de țară și ca brand de personalități. Pentru că trăim într-o cultură a ambalajului în care corpul e mai de preț decât sufletul!”, a mai scris Dan Negru, lângă o fotografie de colecție cu Nadia Comăneci, Gică Hagi și Ilie Năstase, trei figuri emblematice în sportul românesc și mondial, care s-au făcut remarcați exclusiv prin performanțele lor impresionante.
Vezi această postare pe Instagram