Această realizare confirmă succesul filmului produs de Selly, care, înainte de a fi disponibil pe platforma de streaming, a atras mii de spectatori în sălile de cinema din întreaga țară.
„Buzz House” a avut un real succes atât în cinematografe, cât și pe Netflix
Lansat în cinematografe pe 26 aprilie, „Buzz House” a avut un impact major în box-office-ul românesc, întrucât a adus peste 250.000
Filmul se bazează pe un concept derivat din show-ul cu influenceri „Buzz House”, iar în distribuție se regăsesc nume cunoscute din mediul online precum Erika Isac, Cezara, Costi Max, Vlad Neamțu, David Ioan, Adrian Elicopter, Drăcea, Iorga, Maya Alessia, Scarlet și, bineînțeles, Selly, care și-au jucat propriile roluri.
Intriga filmului „Buzz House” este construită în jurul unui nou sezon al emisiunii omonime, care promite să fie cel mai palpitant de până acum. Selly, în rol de organizator, pregătește o serie de provocări pentru participanți, printre care concurenți secreți și o vilă izolată într-o pădure, accesibilă doar cu barca.
Tensiunea crește când un angajat costumat este pus să sperie concurenții, dar lucrurile scapă rapid de sub control.Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
Un psihopat real își face apariția și îl înlocuiește pe „actorul” angajat. Astfel o emisiune destinată divertismentului se transformă într-o adevărată luptă pentru supraviețuire. Într-o atmosferă încărcată de groază și adrenalină, rivalitățile și prieteniile sunt puse la grea încercare, iar întrebarea finală rămâne: Cine va reuși să scape cu viață?
Ce alte filme se regăsesc în topul Netflix România
„Buzz House” reprezintă a patra colaborare între Selly Media Network și Vidra Productions, după succesul filmelor „5 Gang”, „5 Gang: Un altfel de Crăciun” și „Tabăra”.
„Buzz House este un proiect care ne-a demonstrat că merge încă din online. Era clar că, dacă publicul nostru a urmărit cu sufletul la gură patru sezoane full de reality pe YouTube, vor fi curioşi să-şi vadă creatorii de conţinut preferaţi şi pe marele ecran. Am crezut în el, am investit extrem de multe resurse ca să corespundă cerinţelor publicului şi am sperat să rupă box office-ul. Şi iată că s-a întâmplat!”, a declarat Selly, citat de paginademedia.ro.
Pe lângă „Buzz House”, care domină topul Netflix România, alte producții interesante completează lista celor mai vizionate filme în această perioadă pe respectiva platformă. Pe locul doi se află „Redempțiunea”, urmat de „Unirea” pe locul trei. Topul continuă cu titluri diverse, precum „Surorile Nenorocoase”, „Bobocii”, filmul de război „’71”, animația „Ferdinand”, „Brigata Sinucigașilor”, „Tokunbo” și „De neînvins”.