Astfel, prima parte a emisiunii cu și despre dragoste, difuzată în intervalul 10:00-12:00, a înregistrat, 2,6% puncte de rating și 17,8% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, target Național, 2,4% puncte de rating și 16,6% cotă de piață, în rândul populației de la orașe, targetul All Urban, și 2,2% rating și 22,9% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), poziționând Kanal D pe locul I în topul audiențelor.
Kanal D, lider absolut în audiențe, cu reality-ul “Casa Iubirii”
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Aproape jumătate de milion (446.000) de români au urmărit, în medie, întâmplările de la ”Casa iubirii”, iar minutul de aur, înregistrat la 11:59, a adunat în fața micilor ecrane 514.000 de fani.
Emisiunea" Casa iubirii" poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D. Reality show-ul, aflat la al patrulea sezon, cucerește inimile românilor, prin autenticitatea emoțiilor și prin poveștile de dragoste care se țes zi de zi sub privirile milioanelor de oameni.