Supermarketul online Sezamo a introdus pe 10 februarie 2025 un serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție, dar și o perioadă în care fiecare ambalaj va fi recompensat cu dublul valorii garanției SGR. Iată care este perioada în care cumpărătorii pot primi valoarea dublă a garanției SGR, dar și cum pot fi ambalajele ridicate de la ușa solicitantului.
Magazinul care le oferă oamenilor valoarea dublă a garanției SGR
Tot mai multe persoane aleg să recicleze ambalajele de plastic și nu numai, astfel încât să primească garanția SGR, în valoare de 50 de bani, dar și pentru a proteja planeta de risipa materialelor. Supermarketul online Sezamo a stabilit o perioadă de două săptămâni, mai exact 10- 23 februarie 2025, în care clienții să primească valoarea dublă a garanției SGR, adică un leu pentru fiecare ambalaj reciclat.
Același retailer a introdus pe 10 februarie 2025 un serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție, prin intermediul căruia să primească valoarea ambalajelor reciclate sub formă de puncte în contul Sezamo. Aceste puncte acumulate sunt valabile un an din momentul în care au fost încărcate în cont.
Tot mai multe magazine decid să implementeze astfel de perioade în care valoarea garanției SGR este dublată, astfel încât să îi încurajeze pe români să recicleze.
Kaufland a desfășurat, în perioada 13- 15 ianuarie 2025, o astfel de campanie, în care a dublat valoarea garanției SGR, valoare virată în aplicația Kaufland Card.Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Alături de Kaufland și Sezamo, retailerul online Freshful s-a alăturat campaniei de încurajare a ambalajelor reciclate. Până la data de 23 februarie, magazinul online Freshful le oferă clienților valoarea dublă a ambalajelor SGR predat. De asemenea, magazinul online le pune la dispoziție clienților saci speciali pentru strângerea ambalajelor reciclabile, astfel încât să poată fi umplute și ridicate de către curier atunci când vine la următoarea livrare. Punctele colectate vor fi virate sub formă de FreshPoints și vor putea fi vizualizate în secțiunea My FreshClub.
Ambalajele vor fi ridicate de la ușa solicitantului
Clienții acestui magazin care plasează comenzi vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru ambalajele SGR. Astfel, clienții Sezamo sunt încurajați să strângă ambalajele cu garanție complet golite, curate, nedeformate și cu eticheta intactă până la următoarea comandă. La următoarea comandă, clienții vor preda curierului sacii sigilați. Fiecare curier poate ridica un singur sac cu ambalaje cu garanție pentru fiecare livrare.
Acest mod de ridicare a ambalajelor vine în ajutorul persoanelor care nu au timp să ajungă la cel mai apropiat punct de reciclare al ambalajelor cu garanție SGR.
„Prin integrarea reciclării în serviciul nostru de livrare, eliminăm un drum suplimentar pentru clienți, economisind timp și reducând amprenta lor de carbon. În loc să stea la coadă pentru a returna sticlele, clienții se pot bucura de timpul liber. Ambalajele sunt ridicate direct din fața ușii, fără griji legate de scanare sau erori ale automatelor. Procedura este foarte simplă, iar clienții primesc instant creditele în contul lor”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo, potrivit bugetul.ro.