Clipul filmat în Piața Obor de influencerul din Serbia a avut un impact surprinzător, întrucât a ajuns la peste un milion de vizualizări într-un timp record și a acumulat aproape 170.000 de like-uri și peste 2.000 de comentarii. Degustarea lui entuziastă a transformat videoclipul într-un adevărat fenomen viral.
Cum a reacționat influencerul străin, după ce a mâncat micii celebri din Piața Obor
Cu o bază de peste 2 milioane de urmăritori pe platformă, Balkandad a reușit să captiveze audiența românească prin reacțiile sale naturale. Românii l-au primit cu brațele deschise, iar mulți dintre ei și-au exprimat aprecierea pentru felul în care a promovat o parte importantă a culturii culinare autohtone.
„Carnea e foarte bună și grasă. E foarte afumată de la cărbuni. Combinația cu muștar…perfectă. Îmi plac atât de mult încât mi-am mai luat încă trei.
Numeroși utilizatori i-au mulțumit internautului pentru că a adus în atenția globală această mâncare tradițională. Popularitatea clipului continuă să crească, întrucât, în prezent, are 1,3 milioane de vizualizări. Această experiență gastronomică i-a consolidat influența și în rândul publicului românesc. De asemenea, prin respectivul clip, influencerul a demonstrat că pasiunea pentru mâncare depășește orice graniță.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Citește și: Nou beneficiu pentru pensionarele cu venit de până în 3.000 de lei. Ce gratuitate vor primi acestea
„Balkandad este cel mai bun tiktoker de pe această platformă”/ „Și uite așa frații noștri ne promovează”/ „Minunat omule! Sper că îți place în țara noastră! România te iubește, Balkandad”/ „Balkandad, încearcă să mergi în fiecare regiune a României, au diferite mâncăruri pe care ai dori să le încerci, crede-mă”/ „Cine l-a dus la Obor?! Mare om, mare caracter!”/ „Acest om ar trebui plătit de Guvernul nostru pentru reclama pe care ne-o face!”, sunt
Ce a pățit un alt străin, în timp ce a vizitat Bucureștiul
Într-o altă poveste plină de umor, relatată de Cancan, un american aflat în vacanță la București a avut parte de o situație neprevăzută, din cauza unei mici neînțelegeri lingvistice. Bărbatul, care venise să exploreze frumusețile și istoria Capitalei, s-a confruntat cu o problemă neașteptată la ieșirea din zona Unirii.
Când a încercat să urce într-un taxi, acesta a observat un afiș pe ușa mașinii care spunea „Nu ușa”. Americanul a tradus greșit textul și a crezut că scrie „NU SUA”, astfel a înțeles că vehiculul nu acceptă clienți americani. Confuz și intrigat, turistul a renunțat să mai urce în taxi și a preferat să exploreze orașul pe jos.