REGULAMENT TELEVOTING „SURVIVOR ROMANIA” SEZON 2
Sectiunea 1. ORGANIZATOR; PRODUCATOR
Organizatorul televotingului este societatea DOGAN MEDIA INTERNATIONAL SA cu sediul in B-dul Marasti nr.65-67, ROMEXPO, Intrarea D, Pavilionul T, sector 1, Bucuresti, cod postal 011465, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/8139/2006, CUI 18684823, legal reprezentata de dl. Ugur Yesil, Administrator Executiv („Organizatorul”) .
Producatorul emisiunii concurs „SURVIVOR ROMANIA” este societatea ACUNMEDYA TV PRODUCTION SRL cu sediul in Bucuresti Sectorul 5, Intrarea Vasile Paun nr. 1, et. 3, ap. 3, biroul nr. 6, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/20870/2017, CUI 38631971, legal reprezentata de Ebru Atasav Tahrancı in calitate de administrator („Producatorul”).
Sectiunea 2. DEFINITII
Concursul TV „SURVIVOR ROMANIA” (denumit in continuare „Concursul TV” sau “Emisiunea”) inseamna toate si oricare dintre editiile emisiunii „SURVIVOR ROMANIA” sezon 2 radiodifuzata pe postul de televiziune Kanal D incepand cu data de 09.01.2021 si in legatura cu care se organizeaza televotingul. Concursul TV se desfasoara in conformitate cu Formatul TV „SURVIVOR”, fiind obligatoriu pentru toti participantii.
Televotingul „SURVIVOR ROMANIA” este un element de divertisment oferind telespectatorilor posibilitatea sa-si voteze CONCURENTUL preferat, pentru a reduce riscul eliminarii acestuia din Concursul TV „SURVIVOR ROMANIA”’.
Regulamentul televotingului „SURVIVOR ROMANIA” este public pe toata durata desfasurarii acestuia si poate fi consultat gratuit online de catre toti cei interesati, prin accesarea site-ului internet www. kanald.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba pe parcursul derularii televotingului prezentul Regulament, anuntand publicul prin intermediul site-ului www.kanald.ro.
Sectiunea 3. DURATA CONCURSULUI SI A TELEVOTINGULUI
Concursul TV „SURVIVOR ROMANIA” incepe la data de 09.01.2021 si se termina la data radiodifuzarii ultimei editii a emisiunii.
Televotingul „SURVIVOR ROMANIA” va incepe la o data ce va fi anuntata ulterior in cadrul Emisiunii.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica durata televotingului „SURVIVOR ROMANIA”. Orice modificare a duratei concursului TV „SURVIVOR ROMANIA” sau a televotingului „SURVIVOR ROMANIA” se va face cu respectarea principiului de informare a publicului enuntat la Sectiunea 2 a prezentului Regulament.
Sectiunea 4. DESPRE FORMATUL TV „SURVIVOR ROMANIA”
Kanal D le aduce milioanelor de telespectatori un format revolutionar, un reality show de intensitate maxima: „Survivor Romania”! Veritabil experiment social si test de supravietuire, reality-ul le va pune la incercare concurentilor, vedete si oameni necunoscuti inca publicului larg, inteligenta, puterea de adaptare la conditii extreme, inventivitatea, forta si rezistenta fizica si psihica. Formatul original Survivor, produs de Acun Medya, a fost difuzat in tari precum Grecia si Turcia, unde a inregistrat un succes urias, atingand si 50 % cota de piata.
Concurentii vor avea de infruntat conditiile dure ale salbaticiei, intocmai ca niste naufragiati pe o insula pustie. Isi vor construi singuri adapost, se vor hrani cu ce le ofera natura, vor incerca sa gaseasca cele mai bune strategii pentru a se impune in grup si a rezista cat mai mult intr-un mediu strain, care nu are nimic din confortul cu care au fost obisnuiti.
Concurenti cu caractere diferite, cu povesti de viata inedite, oameni cu emotii si asteptari uriase, cu totii vor fi nevoiti sa intre intr-o cursa autentica a supravietuirii din care va iesi un singur invingator.
SECTIUNEA 5. TELEVOTINGUL:
Televotingul este o modalitate de divertisment prin care se inregistreaza automat, se stocheaza si se probeaza pe baza unei platforme tehnice puse la dispozitie de partenerul Organizatorului in parteneriat cu principalele retele nationale de telefonie mobila (DIGI Mobil, Orange, Telekom Mobile, Vodafone) voturile ce urmeaza sa fie exprimate de publicul telespectator cu privire la optiunile puse la dispozitie de Organizator.
Votant este persoana care, cu respectarea prezentului Regulament, a urmarit Emisiunea si a votat CONCURENTUL preferat.
Televotingul se desfasoara in etape, fiecare etapa fiind corespunzatoare unei perioade de timp in intervalul comunicat dupa cum urmeaza: Start VOT se va comunica in Emisiune, impreuna cu numele Concurentilor aflati in respectiva sesiune de votare; stop VOT se va comunica in cadrul Emisiunii (poate fi aceeasi editie sau o alta editie a Emisiunii) prin grafica si/sau mentionare verbala la finalul sesiunii de vot.
Ordinea receptionarii voturilor este reprezentata de data si ora (inclusiv minutul si secunda) serverului care receptioneaza aceste SMS-uri SMS, indiferent de data si ora trimiterii SMS-urilor din dispozitivele mobile. Pentru evitarea oricarui dubiu difuzarea in reluare a aceluiasi episod nu face parte din etapa de vot. Organizatorul isi rezerva dreptul sa modifice modul de derulare a Televotingului, precum si dreptul sa intrerupa oricand desfasurarea Televotingului, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare numai dupa ce ele sunt afisate.
Televotingul se desfasoara exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin intermediul retelelor de telefonie DIGI Mobil, Orange, Telekom Mobile, Vodafone. Pentru evitarea oricarui dubiu, nu vor fi luate in considerare voturile telespectatorilor expediate din afara teritoriului Romaniei, in regim roaming.
Televotingul se desfasoara prin trimiterea unui mesaj de tip SMS la numarul scurt 1230, valabil in retelele DIGI Mobil, Orange, Telekom Mobile, Vodafone in intervalul de timp comunicat in Emisiune.
Telespectatorii trebuie sa transmita la numarul 1230, numele aferent Concurentului preferat, asa cum este comunicat in emisiune prin afisare pe ecran.
Tariful fiecarui SMS este de: 1.19 euro (TVA inclus). Tariful se aplica automat.
Voturile sunt considerate valide si inregistrate daca: (i) sunt transmise de pe teritoriul Romaniei; si (ii) contin numele unui Concurent aflat in sesiunea respectiva de votare, asa cum este comunicat in Emisiune; in cazul numelor Concurentilor care contin litera “Y” vor fi luate in considerare si voturile in care in loc de litera “Y” a fost ultilizata litera “i” si in cazul numelor Concurentilor care au o litera dublata vor fi luate in considerare si voturile in care a fost utilizata doar una dintre cele doua litere (ex. Mellina/Melina); si (iii) sunt transmise in cadrul etapei corespunzatoare de vot (Start VOT/Stop VOT) pentru Concurentii aflati la vot.
Nota: In ceea ce priveste numele care contin diacritice, se iau in considerare si voturile cu numele scrise cu diacritice, dar numai daca tastatura este in limba romana si daca aparataul utilizat pentru transmiterea SMS-ului nu este unul vechi.
Voturile care nu respecta conditiile de mai sus nu sunt luate in considerare in cadrul Emisiunii, insa expeditorul va fi taxat conform cu tarifului de 1.19 euro (TVA inclus).
In baza voturilor exprimate de telespectatori, dintre Concurentii propusi la eliminare intr-o anumita perioada de eliminare, Concurentul care a primit cele mai putine voturi din partea telespectatorilor in cadrul etapei corespunzatoare de votare va fi eliminat din Emisiune, parasind Concursul TV „SURVIVOR ROMANIA”. Organizatorul poate face mai multe eliminari, la momente diferite, in baza voturilor exprimate in aceeasi sesiune de votare. Concurentul care in etapa de vot organizata in Finala Concursului TV “SURVIVOR ROMANIA” obtine cele mai multe voturi din partea telespectatorilor, va fi declarat castigatorul Concursului TV.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Televotingului ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea. De asemenea, Organizatorul nu raspunde pentru suspendarea sau incetarea televotingului in orice stadiu datorita intervenirii unor evenimente de forta majora.
Pentru buna desfasurare a televotingului Organizatorul poate subcontracta servicii sau imputernici furnizori pentru derularea unor servicii sau formalitati.
In scopul prevenirii tentativelor de frauda, retelele de telefonie mobila DIGI Mobil, Orange, Telekom Mobile, Vodafone, pot implementa politica de antifrauda, in conformitate cu legislatia aplicabila sau cu propriile politici sau Organizatorul poate agrea cu retelele de telefonie mobila politica de anifrauda. Astfel, depasirea unui anumit prag de consum de Euro sau a unui numar de SMS-uri, poate avea drept consecinta excluderea voturilor efectuate de respectivul utilizator, chiar daca SMS-urile catre numarul de SMS 1230 vor fi taxate. Utilizatorul va fi informat ca a atins limita de SMS-uri permise si ca SMS-urile pe care le va transmite in continuare de pe acelasi numar de telefon vor fi taxate cu tariful de 1.19 euro (TVA inclus), insa fara a fi luate in calcul in cadrul Concursului TV „SURVIVOR ROMANIA”.
In situatia in care un votant a mai transmis SMS la un numar cu suprataxa operat de acelasi agregator care administreaza si platforma pe care se inregistreaza Televotingul, limitele maxime de consum de Euro sau de numar de voturi vor fi diminuate cu consumul de Euro sau numarul de SMS-uri transmise la alte numere cu suprataxa de pe acelasi numar de telefon utilizat de votant pentru Televoting.
Responsabilitatea privind numarul de voturi trimise apartine in intregime titularului cartelei preplatite ori abonamentului de pe care au fost trimise SMS-urile, Organizatorul fiind absolvit de orice fel de pretentie ulterioara cu privire la respectivele voturi si costurile generate de acestea.
Prin participarea la acest Televoting, respective prin transmiterea votului, telespectatorii declara in mod expres faptul ca au citit, au inteles si sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament. Participarea la Televoting implica obligativitatea respectarii prevederilor Regulamentului.