După ce a făcut înconjurul lumii și a aterizat pe patru continente și în 17 țări, Biz World a revenit în Germania, motorul economic al Europei și centrul financiar al Uniunii Europene, într-un moment al alegerilor cruciale pentru viitorul acestei țări dar și al continentului. Este pentru a doua oară când proiectul Biz World se desfășoară în Germania, după ediția de succes din 2014.
„Am făcut un tur de forță și, într-o săptămână, am căutat să adunam cât mai multe informații și povești relevante pentru Romania. Biz Germania este o dovadă că jurnalismul realizat cu responsabilitate și pasiune este important pentru viitorul economiilor sănătoase, iar brandurile puternice sunt primele care înțeleg că informarea corectă și profesionistă devin o investiție în viitor”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.
Coperta Biz Germania a fost aleasă dintre cinci propuneri creative, care au primit voturile cititorilor Biz pe rețelele sociale. Aceasta ilustrează Poarta Bradenburg văzută ca un document Excel.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
„Am pornit spre Germania cu gândul la precizia și seriozitatea care caracterizează această țară și am întâlnit căldura și ospitalitatea unor oameni extraordinari, care ne-au primit cu brațele deschise, ne-au împărtășit poveștile lor de business, cultură și creativitate și ne-au dat speranțe pentru un 2025 bun, în ciuda semnelor nu tocmai favorabile de la începutul acestui an. Vă invităm să descoperiți în acest număr o nouă Germanie, altfel decât o știați, dar la fel de impozantă și importantă pentru Europa și pentru România”, transmite Gabriel Bârligă, redactor șef Biz.