Potrivit Știri de Cluj, compania a explicat că anularea a fost cauzată de probleme tehnice. Această explicație nu a fost suficientă pentru a calma spiritele, iar pasagerii și-au exprimat furia și dezamăgirea, simțindu-se lăsați „cu ochii în soare”.
Citește și: Ultima oră! Un avion s-a prăbușit la scurt timp după decolare. Sunt cel puțin 18 morți
Zborul s-a anulat imediat după check-in
Avionul era programat să decoleze la ora 6:55, însă pasagerii au fost informați despre anulare abia când se aflau în autobuzul care îi transporta spre avion, pregătiți pentru îmbarcare.
Anularea zborului către Bologna a dus automat și la anularea zborului de retur, care trebuia să aterizeze la Cluj la ora 11:20. Aceasta a creat și mai multe complicații pentru pasagerii care se aflau la Bologna, așteptând să se întoarcă în România.
„ Am făcut check-in-ul, nu a fost nicio problemă. Ne-au urcat pe toți pasagerii în autobuze, avionul era acolo, dar apoi ne-au anunțat că zborul s-a anulat.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Citește și: Majorările se țin lanț în anul 2025! Care sunt persoanele care vor beneficia de creșterea pensiilor
Cu Wizz Air niciodată nu știi dacă pleci, dacă ajungi la destinație și ce soluții ai, din păcate”, a spus un pasager.
Ce pot face pasagerii în cazul anulării unui zbor
Pasagerii sunt sfătuiți să păstreze și să trimită toate chitanțele și facturile relevante legate de costurile călătoriei alternative (de exemplu, bilete de transport sau costuri de combustibil). În cazul în care doresc să-și modifice opțiunea de călătorie, pot face acest lucru în conformitate cu regulile generale, după plata taxelor aferente.
Pentru serviciile suplimentare achiziționate, în cazul anulării, se aplică politicile de anulare și rambursare ale furnizorilor terți. Pasagerii trebuie să se conecteze la profilul lor WIZZ pentru a avea acces la opțiunile disponibile. În cazul întâmpinării dificultăților, aceștia sunt încurajați să contacteze Centrul telefonic Wizz Air.
Potrivit site-ul Wizz Air, în cazul întârzierii și anulării unui zbor de către companie, pasagerii au la dispoziție următoarele soluții:
1)Puteți să rezervați din nou următorul zbor disponibil pe aceeași rută sau pe una similară. Sau, în cazul în care nu există zboruri disponibile în aceeași zi sau în următoarea zi (și datele ulterioare disponibile nu sunt potrivite, având în vedere scopul călătoriei dumneavoastră), vă puteți planifica singur(ă) călătoria cu altă companie aeriană sau cu un alt mijloc de transport corespunzător (și anume tren, autobuz sau mașină închiriată).
2)Puteți anula rezervarea și puteți solicita în contul dumneavoastră WIZZ o rambursare sub formă de credite WIZZ pentru zborul anulat și pentru sectorul de întoarcere, dacă este cazul; sau, ulterior, veți putea face o cerere pentru o rambursare prin metoda de plată inițială în locul creditelor WIZZ.