Românii au fost aseară cu inima în Republica Dominicană! Kanal D, primul loc în topul audientelor, stația a acumulat peste 30% cotă de piață pe targetul Comercial și pe cel Național

Autor: Marina Ionescu
Actualizat: 11 iul 2021, 11:33
video Foto(6)

Românii au fost aseară cu inima în Republica Dominicană! Kanal D, primul loc în topul audientelor, cu deznodamantul reality-ului fenomen “Survivor România”; stația a acumulat peste 30% cotă de piață pe targetul Comercial și Național

Spectacolul total al Marii Finale „Survivor România” a ținut cu sufletul la gură, aseară, o țară întreagă! Ediția care a dat câștigătorul reality-ului fenomen a plasat Kanal D pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu cifre de audientă uriașe. Kanal D a acumulat peste 30% cotă de piața pe targeturile Comercial și Național.

În intervalul difuzării show-ului, stația a înregistrat 9,8% Rating și 31,2% cotă de piață, pe targetul National, 6,0% Rating și 32,7% cotă de piață, pe targetul Comercial, și 7,7% Rating și 27,0% cotă de piață în ceea ce privește publicul urban. 

1.723.000 de telespectatori au urmărit, în medie, aseară, în fiecare minut al difuzarii, spectacolul plin de tensiune și emotie de la Kanal D.  2.411.000 de telespectatori erau cu ochii pe “Survivor România” în minutul de aur, înregistrat la 22:35.

Zannidache a ieșit invingător aseară din ultima bătalie a celui de-al doilea sezon “Survivor România”, reality-ul prezentat de Daniel Pavel. A fost o ultimă încleștare, de proporții epice, în Republica Dominicană, plină de emoție și implicare și din partea publicului, fapt ce s-a reflectat și în audiențele uriașe înregistrate de Kanal D, conform datelor oferite de

Kantar Media România.

 

Audiente: sursa Kantar Media Romania; data: 10.07.2021

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”