Emisiunea de reportaje de calatorie “ROventura” a pozitionat sambata Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.
George Mihai si Andreea Stravoiu, prezentatorii emisiunii “ROventura”, i-au purtat pe telespectatori, sambata trecuta, intr-o impresionanta calatorie, plina de aventuri unice, in Sulina.
In ceea ce priveste targetul National si All Urban, editia de sambata a emisiunii “ROventura” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania.
Sambata, 20 iunie, inintervalul 15:00 – 16:00, Kanal D a inregistrat 1,5% rating si 10,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3%rating si 11,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,7% rating si 8,1% cota de piata, pe targetul All Urban.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Citeste si: Prognoza meteo pe doua saptamani. Cum va fi vremea in fiecare regiune a tarii, pana pe 5 iulie 2020
Citeste si: Coronavirus România, 22 iunie. Așa arată cel mai recent bilanț!
Editia de sambata “ROventura” a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 408.000 de romani din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 15:06, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (509.000) de telespectatori din Romania.