“ROventura”, emisiunea de reportaje de calatorie, a plasat Kanal D pe primul loc pe targetul Comercial

Author: D.I.
Actualizat: 22 iun 2020, 15:15

George Mihai si Andreea Stravoiu, prezentatorii emisiunii “ROventura”, i-au purtat pe telespectatori, sambata trecuta, intr-o impresionanta calatorie, plina de aventuri unice, in Sulina. 

Emisiunea de reportaje de calatorie “ROventura” a pozitionat sambata Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

George Mihai si Andreea Stravoiu, prezentatorii emisiunii “ROventura”, i-au purtat pe telespectatori, sambata trecuta, intr-o impresionanta calatorie, plina de aventuri unice, in Sulina. 

In ceea ce priveste targetul National si All Urban, editia de sambata a emisiunii “ROventura” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania.

Sambata, 20 iunie, inintervalul 15:00 – 16:00, Kanal D a inregistrat 1,5% rating si 10,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3%rating si 11,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,7% rating si 8,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

Citeste si: Prognoza meteo pe doua saptamani. Cum va fi vremea in fiecare regiune a tarii, pana pe 5 iulie 2020

Citeste si: Coronavirus România, 22 iunie. Așa arată cel mai recent bilanț!

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

Editia de sambata “ROventura” a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 408.000 de romani din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 15:06, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (509.000) de telespectatori din Romania.