S-a relansat iCEE.academy: platforma de e-learning a comunităţii festivalului iCEE.fest este disponibilă acum atât în format web cât si ca aplicaţie pentru smartphone

Autor: Silviu Bunea
Actualizat: 14 sep 2020, 09:45

Începând de joi, 27 iulie, peste 400 prezentari însumând aproape 140 ore de conţinut valoros pentru specialistii în marketing, comunicare si media digitală sunt disponibile pe platforma iCEE.academy, parte a proiectului Interactive Central and Eastern Europe (proiect care mai cuprinde site-ul de stiri iCEE.news si evenimentele din cadrul iCEE.fest).

Platforma oferă în mod gratuit toate prezentările din arhiva festivalului din perioada 2013-2016 (264 de prezentări) în timp ce prezentările si workshopurile din 2017 (137 de prezentări) le sunt disponibile doar celor care

au un bilet valid pentru ediţia iCEE.fest de anul acesta si/sau pentru 2018.

Prezentările gratuite pot fi accesate aici iar pentru vizionarea celor mai noi materiale autentificarea se face aici pe baza username-ului si parolei folosite pentru aplicaţia iCEE.fest.  

De asemenea, în premieră, organizatorii festivalului au publicat prezentările si în aplicaţia smartphone a festivalului, urmând cursul evenimentelor care au avut loc în iunie.

Practic, tot conţinutul este disponibil în conformitate cu agenda 2017, fapt care le permite participanţilor să revadă conţinutul favorit sau să vizioneze prezentările pe care le-au ratat.

Proiectul iCEE nu se rezumă doar la festival, care e componenta cea mai vizibilă, ci încercăm să păstrăm spiritul viu pe tot parcursul anului prin stirile iCEE.news si prezentările valoroase din cadrul iCEE.academy. E un beneficiu firesc pentru cei care ne susţin, investind an de an într-un bilet de participare- echivalentul unei taxe de membru într-o comunitate pentru care ne străduim să oferim

beneficii tot mai diverse ”, explică Dragos Stanca, fondator al proiectului.

Pentru cei interesaţi de proiect, o listă de întrebări si răspunsuri frecvente pentru utilizarea optimă a iCEE.academy este publicată aici.

 

Taguri: