Afacerile merg mai prost decât se aștepta pentru serviciul de mesaje scurte Twitter: Potrivit directorului general al companiei, Musk, compania a înregistrat o scădere de 50% a veniturilor din publicitate.Serviciul de mesaje scurte Twitter a înregistrat o scădere masivă a veniturilor din publicitate. Proprietarul Twitter, Elon Musk, a scris în serviciul online că societatea continuă să înregistreze un flux de numerar negativ, deoarece veniturile din publicitate au scăzut cu aproximativ 50%.
2021 încă 5,1 miliarde de dolari cifră de afaceri
Musk răspundea la un tweet despre propunerile de recapitalizare a companiei.
Decizii nepopulare
Miliardarul tehnologic cumpărase serviciul online în octombrie 2022 pentru 44 de miliarde de dolari (40,15 miliarde de euro).
El însuși preluase funcția de director general al Twitter, scosese compania de la bursă și concediase mii de angajați- o mare parte din forța de muncă. De asemenea, el a retrogradat moderarea conținutului distribuit acolo- dar acest lucru este foarte important pentru potențialii agenți de publicitate care doresc să își prezinte ofertele într-un mediu pozitiv.Elon Musk a declarat recent că afacerea de publicitate a Twitter este în plină ascensiune. "Aproape toți agenții de publicitate s-au întors", a afirmat el, adăugând că societatea de socializare ar putea deveni în curând profitabilă.Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Dar veniturile din publicitate ale Twitter în SUA pentru cele cinci săptămâni de la 1 aprilie până în prima săptămână din mai au fost de 88 de milioane de dolari, în scădere cu 59% față de anul precedent, potrivit unei prezentări interne obținute de New York Times. Compania a fost în mod regulat sub nivelul previziunilor sale de vânzări săptămânale în SUA, uneori cu până la 30 la sută, se arată în document.
Este puțin probabil ca această performanță să se îmbunătățească în curând, potrivit documentelor și a șapte actuali și foști angajați ai Twitter. Personalul de vânzări de reclame al Twitter este îngrijorat de faptul că agenții de publicitate ar putea fi speriați de o creștere a discursurilor de ură și a pornografiei pe rețeaua de socializare, precum și de mai multe reclame care prezintă jocuri de noroc online și produse din marijuana, au declarat persoanele respective. Compania a prognozat că veniturile sale din reclame din SUA în această lună vor scădea cu cel puțin 56% în fiecare săptămână, în comparație cu cele de acum un an, potrivit unui document intern.
Citește și: Meta cu Threads răscolește social media în mai puțin de 48 de ore!
Citește și: Elon Musk și Mark Zuckerberg spun că sunt pregătiți sa se bata!
Citește și: Elon Musk: Vizionarul care a Schimbat Lumea Tehnologiei