Astfel, certificatele de concediu medical eliberate în perioada starii de urgenta, pentru cazurile de accident de munca sau boala profesionala, se transmit caselor teritoriale de pensii prin posta sau prin mijloace electronice, potrivit digi24.ro.
Citeste si: Coronavirus Romania: un cartier intreg intra in caratina! In ce oras se aplica masura
Nu este nevoie de avizarea concediului medical pentru recuperarea unor indemnizatii
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Ordonanta mai prevede ca pentru recuperarea indemnizatiilor reglementate de Legea nr. 346/2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale, în perioada starii de urgenta, nu mai este necesara avizarea certificatelor de concediu medical de catre casele teritoriale de pensii, pentru cazurile
Citeste si: Anuntul oficial al lui Ludovic Orban: cum vom putea circula pe strada din 15 mai
Reglementari noi si pentru pensiile de urmas
Ordonanta mai prevede ca, pe perioada instituirii starii de urgenta, în cazul persoanelor care beneficiaza de pensie de invaliditate, respectiv de pensie de urmas, se suspenda termenele si procedurile pentru revizuirea medicala. Aceasta suspendare înceteaza în 30 de zile de la finalizarea starii de urgenta.