După mai bine de patru luni, concurenții s-au privit pentru prima dată în oglindă și au avut ocazia să se aranjeze și să poarte hainele cu care au venit de acasă pentru o petrecere de zile mari.
Faimoasele Elena, Andreea și Raluca, dar și Razboinicele Maria și Adelina au renunțat pentru prima oară de când sunt în competiție la hainele sport și au purtat ținute elegante, s-au machiat, s-au coafat și au dat încălțămintea casual pe pantofi cu toc.
„Mă simt exact cum sunt acasă și mă pregătesc pentru o petrecere alături de cei dragi”, a declarat Raluca Dumitru.
Într-o atmosfera de poveste Faimoșii și Războinicii au avut parte de un cocktail party și, pentru câteva ore, au uitat că sunt rivali și au vorbit, au ras și s-au distrat. Pentru câteva ore au uitat că sunt în jungla dominicană și și-au dezvăluit simpatiile și noi legături de camaraderie s-au format.
"Eu mereu am spus că ești băiat bun și că o să ne înțelegem", a mărturisit Sebastian Chitosca.
"Noi am crezut că ești dubios, că toată lumea era împotriva ta", a adăugat Zanni.
Cei doi Faimoși i-au dezvăluit războinicul și cauza conflictului pe care îl au cu Ștefan Ciuculescu.
"Noi chiar nu aveam nevoie neapărat de un om bun în echip ă. Puteam face față doar noi trei. Ștefan s-a temperat în ultimul timp și a arătat că poate fi om. Când o să fie nominalizat iar o să înnebunească", a declarat Sebastian Chitosca.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Seara a continuat cu cântec și voie bună, concurenții au dansat, au cântat și s-au bucurat de momente unice în Republica Dominicană. Zanni și Culita Sterp au urcat pe scenă și au oferit un concert de zile mari.
Ce alianțe se vor formă între Războinici și Faimoși după unificarea celor două echipe, dacă vor fi îngropate securile războiului și cine vor fi următorii nominalizați să părăsească Survivor România, aflați în această seară, începând cu ora 20.00,
Kanal D, lider absolut de audiență, cu ediția de aseară “Survivor România”
Aseară, Kanal D a fost lider absolut de audiență, cu “Survivor România”, stația a detronat celelalte posturi concurente, pe toate categoriile de public monitorizate.
Ediția de aseară a fost urmărită, în medie, de 1.5 milioane de teelespectatori, din întreaga țară (1.559.000) pe întreaga durată de difuzare a reality-ului fenomen.Ieri, în intervalul orar 19:58-23:43, Kanal D a spulberat concurența cu “Survivor România”, clasându-se pe primul loc în topul televiziunilor, acumulând 6,9% puncte de rating și 24,9% cota de piață, pe targetul Comercial, 8.8% puncte de rating și 22,3% cota de piață, pe targetul Național, și 7.9% puncte de rating și 20,8% cota de piață, pe targetul All Urban.
Minutul de aur, atins la 22:30, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 2 milioane (2.122.000) de fani “Survivor România”.
Audiente target Comercial