Serialul turcesc “La răscruce ”, difuzat aseară, la Kanal D a plasat stația pe primul loc în topul televiziunilor din România, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în rândul populației de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață aseară, cu serialul “La răscruce”, pe targetul Național și All Urban. În ceea ce priveste targetul Comercial, Kanal D s-a plasat pe locul doi, la o diferența considerabilă față de urmatorul post clasat.
Serialul “La răscruce” a spulberat audiența
Ieri, 28 ianuarie, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în preferințele telespectorilor, în intervalul 23:52 – 1:07, pe două segmente de piață, înregistrând 3,4% rating și 17,4% cotă de piață, pe targetul Național, 3,1% rating și 15,4% cotă de piață, pe targetul All Urban, și 2,7% rating și 16,7% cotă de piață, pe targetul Comercial.
Episodul de aseară al serialului “La răscruce” a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării de 596.000 de fani din întreaga țară. Minutul de aur, atins chiar la debutul episodului, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.427.000 de telespectatori.
În episodul ce va fi difuzat în această seară, imediat după reality-ul fenomen “Survivor România”, protagoniștii trec printr-o serie de încercări dramatice.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Legăturile trecutului îi urmăresc pe Kadir și Zeynep, mai ales că viața îi aduce din nou față în față într-un mod la care nu se așteptau niciodată. Scenele dramatice, tensiunea și răsturnările de situație din serialul „La răscruce” vă vor ține cu siguranță în fața micilor ecrane și în această seară, imediat după “Survivor România”, la Kanal D.