Conform datelor furnizate de Kantar Media România joi, 1 aprilie, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor români, cu serialul ”La răscruce”, pe targetul National, înregistrând, în intervalul orar 23:34- 1:08, un rating de 2,5% și 13,7% cotă de piață. Stația Kanal D s-a clasat pe locul doi cu aceasta productie, în rândul publicului Comercial, acumulând 1,4% puncte de rating și 9,7% cotă de piață.
Episodul de aseară al serialului “La răscruce” a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării de 441.000
Nu ratați, în această seară, un nou episod din serialul ”La răscruce”, imediat după “Survivor România”, la Kanal D.
Audiențe target Național
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Citeste si: Vezi online serialul "La răscruce" subtitrat în limba română- Episodul 21, sezonul 1, joi, 1 aprilie- VIDEO