Sfaturi utile pentru a combina eficient metodele de relatii cu clientii pe site

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 26 oct 2020, 17:39

Relatiile cu clientii pe site sunt foarte importante si de aceea ai nevoie de cele mai bune servicii de asistenta online pe care sa le folositi in propriul avantaj. Iata mai multe metode care combinate vor genera clienti fericiti si mai multe conversii.

Pentru a avea o imagine cat mai clara a acestui fenomen, am contactat pe doamna Mariana Bradu, CEO la LiveSuport.ro, care detine una dintre putinele companii din Romania axate pe servicii de chat online.

Utilizarea unui chat online

“Un chat online de care sa se ocupe o echipa cu experienta reprezinta o metoda optima prin care poti comunica mai usor cu clientii tai, le poti oferi cele mai bune raspunsuri la intrebarile lor si o serie de recomandari importante pentru a achiztiona cu incredere”, ne-a precizat doamna Bradu.

Un chat online administrat in mod corespunzator este cea mai buna cale pentru clienti multumiti si nici nu trebuie sa platesti foarte mult pentru a avea o echipa care sa lucreze pentru tine. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi pagina de mai sus pentru a primi toate informatiile de care ai nevoie.

Recenzii ale clientilor

Mariana Bradu ne-a mai precizat ca “recenzia este unul dintre cele mai puternice instrumente pe care o companie le poate folosi astazi. Adevarul este ca 84% dintre consumatori nu mai au incredere in reclame. In acest an, am observat o scadere a increderii cu 11% la nivel global, 29% dintre persoane recunoscand ca nu au incredere in marcile de consum”.

Astazi, 89% dintre consumatorii globali verifica recenziile online ca parte a calatoriei lor de cumparare online, iar 49% dintre consumatorii globali considera recenziile pozitive una dintre cele mai importante influente de cumparare.

Colectarea de recenzii este un mod usor de a crea continut proaspat, actualizat si util in fiecare zi, precum si de a construi un serviciu puternic pentru clienti folosind vocea propriei clienti.

Unele intrebari obisnuite sunt adesea lamurite in recenziile clientilor dvs., cum ar fi calitatea produselor, livrarea sau politica de returnare a companiei. Utilizarea recenziilor ca instrument de servicii pentru clienti va permite sa raspundeti la unele intrebari ale vizitatorilor dvs. prin continut generat de utilizator. Prin incurajarea clientilor dvs. sa lase recenzii si prin prezentarea feedback-ului clientilor dvs., ajutati alti clienti care ar putea cauta informatii suplimentare.

Recenziile online sunt, de asemenea, un alt instrument excelent pentru a ajuta clientii sa afle raspunsul la diverse probleme sau pentru a multumi clientilor fideli. Intr-adevar, platformele de recenzii va permit sa interactionati cu clientii care lasa recenzii online, sa raspundeti la intrebari si va ajuta sa le rezolvati problemele.

Incurajati-va clientii sa-si lase feedback, trimitandu-le invitatii de recenzie. Utilizati feedback-ul clientilor dvs. ca informatii pentru a identifica ce ar putea imbunatati echipa dvs. de servicii pentru clienti. Utilizati continut generat de utilizator pentru a raspunde la unele dintre intrebarile comune ale vizitatorilor. Nu uitati sa va prezentati recenziile online pe diferite canale si puncte de contact pentru a imbunatati ratele de implicare si de conversie.

Oferirea diferitelor tipuri de servicii pentru clienti in momentele dificile va poate ajuta sa va mentineti clientii angajati, sa convertiti mai mult, sa reduceti pauzele si sa transformati clientii existenti in avocati fideli ai marcii.

Intelegem ca este un moment dificil pentru fiecare afacere, dar furnizarea unui serviciu excelent pentru clienti este mai importanta ca niciodata.

 

 

Taguri: