Fanii serialului sud-coreean ”Squid Game” s-au arătat foarte încântați de organizarea unui concurs asemnător cu cel realizat în producția de la Netflix și sunt de părere că s-ar descurca mult mai bine decât personajele din serial. 30 de participanți vor lua parte la concursul organizat la Abu Dhabi.
”Squid Game”, inspirație și în viața reală. 30 de persoane se vor aventura în concursul organizat la Abu Dhabi
Producția coreeană de la Netflix a avut mare succes, astfel ca jocurile tradiționale pentru copii prezentate în serialul ”Jocul Calamarului” au devenit inspirație pentru un concurs organizat la Abu Dhabi. Însă, lucrurile nu se vor întâmpla așa cum s-a putut vedea în serial, diferența este că premiul în bani va dispărea și cei care pierd nu vor fi omorâți.
Aproximativ 300 de oameni s-au înscris, însă doar 30 vor participa la competiție, relatează thenationalnews.com
Serialul coreean ”Squid Game” continuă să țină primele topuri, fiind unul dintre cele mai vizualizate producții de pe Netflix, de la lasarea care a avut loc pe 17 septembrie.
Săptămâna trecută a fost selectat un grup de persoane care vor încerca pe propria lor piele jocurile tradiționale coreene într-un concurs inspirat din serial.
Din cei apoximativ 300 de oameni care s-au înscris pentru concurs, două grupuri a câte 15 persoane au trecut preselecțile pentru a participa la jocurile organizate de Korean Cultural Centre, care vor avea loc în Abu Dhabi.
La fel ca în serial, participanții vor purta uniforme cu logo-ul ”Squid Game”, în timp ce suprervizorii vor avea aceleași costume roz și măși negre.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
”Jocurile par un pic brutale în serial pentru a maximiza elementul dramatic, dar, de fapt, toate jocurile din serial sunt jocuri populare pe care copiii coreeni le-au jucat din cele mai vechi timpuri și până acum. Iar Korean Cultural Centre își dorește ca oamenii să afle mai multe despre cultura coreeană participând la acest eveniment”, Korean Cultural Centre a declarat.
Citeste si: Cum se prepară Dalgona Candy, celebra prăjitură cu zahăr din serialul „Jocul Calamarului”
Concursul a fost organizat pentru a experimenta cultura coreeană
Nam Chan-woo, directorul Korean Cultural Centre, a precizat că acest concurs a fost organizat pentru a experimenta cultura coreeană împreună cu oamenii din Emiratele Arabe.
”Pe lângă popularitatea globală a serialului, noi am pregătit acest eveniment pentru a experimenta cultura coreeană împreună cu oamenii din Emiratele Arabe Unite. Așa cum K-pop a câștigat recunoașterea internațională cu ajutorul YouTube în anii 2010, cred că Netflix poate fi canalul de răspândire a culturii coreene, cu ajutorul serialelor și al filmelor”, a spus acesta.