Au început astăzi filmările pentru “ The Floor ”, un format de succes, care poartă semnătura lui John de Mol, creatorul „Big Brother” şi „The Voice”. Super show-ul care va face senzatie la Kanal D este o combinaţie intensă de entertainment şi test de cunoştinţe din diverse domenii; într-un platou cu totul spectaculos, 49 de concurenţi se vor duela pentru premiul cel mare, de 50.000 de lei, pe parcursul unui joc complet, desfăşurat în patru editii, în cunoştinţe şi spontaneitate, sub presiunea timpului.
Start filmari pentru “The Floor”
Dan Negru a păşit deja în platoul impresionant al emisiunii, construit la Kanal D, pe podeaua care dă şi numele show-ului. Ultimele repetiţii sunt în toi şi atât echipa din spatele camerelor, cât şi concurenţii sunt gata de startul filmărilor.
Nerabdător să îi cunoască pe primii 49 de concurenţi, acesta e gata să îi provoace şi pe românii din faţa micilor ecrane la jocurile minţii.
„ Cel mai modern quiz din Europa vine în România, la Kanal D! Detaliile tehnice ale acestui concurs sunt extraordinare, pe lânga o podea impresionanta, care face parte din acest format, lansăm şi o premieră în TV, voi avea primul asistent TV robot, o cameră de filmat robotică. In emisiune vor fi concurenţi veniti din toată ţara, oameni cu meserii diferite, caractere diferite, o Românie în miniatură. Abia aştept să îi cunosc! ”, a spus Dan Negru chiar din culisele celui mai aşteptat quiz.
Citește și: “The Floor”, succes uriaș la lansarea în Spania! Urmează România!
Castingul pentru „The Floor” este în desfăşurare, iar toti cei dornici să participe în emisiune şi să câştige marele premiu sunt invitaţi să se inscrie pe pagina casting.kanald.ro .
Spontaneitatea, uşurinţa de a face asocieri, placerea pură a competiţiei sunt calităţile de care au nevoie cei care vor sa intre în cursa pentru cei 50.000 de lei, la Kanal D!Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
Despre mecanismul “The Floor”:
Mecanismul show-ului cucerește prin simplitate, dar și prin accesibilitatea domeniilor, fiecare concurent își alege pentru careu domeniul la care se pricepe cel mai bine. Mecanismul jocului este foarte simplu, iar competiția se desfășoară unu la unu. Un concurent selectat aleatoriu de pe The Floor, deschide jocul alegând-ul pe unul dintre adversarii vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoștințelor, în categoria adversarului. Concurentul selectat random și oponentul sau merg la pupitrul prezentatorului și acolo are loc duelul cunoștințelor, contratimp.
Pe un ecran se succed fotografii ilustrând elemente din domeniul de competiție, iar cei doi competitori identifică, pe rând, sub presiunea timpului, ceea ce văd în fotografie. Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte oferite până la expirarea timpului câștigă runda. Acesta preia careul învinsului și alege mai departe pe unul dintre concurenții vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Și jocul continuă astfel, în domeniul celui ales.
Scopul fiecărui concurent este acela de a cuceri întreaga podea cu răspunsurile corecte la întrebări şi de a obţine marele premiu.
Concurenții se duelează pe parcursul unui joc complet, derulat în patru ediții de emisiune, la capătul cărora doar unul dintre concurenți devine stăpânul The Floor și câștigătorul celor 50.000 de lei. De asemenea, la fiecare ediție există un câștigător care intră în posesia unui premiu de 5.000 de lei.