Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe două categorii de public monitorizate, cu grupajul informativ prezentat de Silvia Ioniță.
Duminică, în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a fost lider de piață, înregistrând 5.1 puncte de rating și 12,1% cota de piață, pe targetul Național, și 3.9 puncte de rating și 10,2% cota de piață, pe targetul All Urban.
Grupajul informativ Kanal D de la ora 18:00 a fost urmărit de o medie de 889.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 18:15, peste un milion (1.023.000) de români erau cu ochii pe Știrile Kanal D.
Grupajele informative ale Kanal D le prezintă telespectatorilor Kanal D informația relevantă și cele mai importante subiecte de pe agenda publică. O echipă dedicată de reporteri acoperă cele mai de impact evenimente din diferite zone ale ţării, aducând celor din faţa micilor ecrane, cu profesionalism, ştirile care contează cu adevărat. Nu pierdeți Știrile Kanal D, de luni până vineri, de la 9:00, 12:00 și 19:00, și în fiecare sâmbătă și duminică, de la 12:00 și 18:00.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi