Știrile Kanal D de la ora 12:00 s-au aflat ieri în topul preferințelor telespectatorilor, stația plasându-se pe primul loc la nivelul publicului Comercial şi Național, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider de audienţă pe targetul Comercial şi Naţional
Astfel, grupajul informativ prezentat de Cristina Dorobanţu vineri, de la 12:00, a înregistrat 1,7% Rating şi 17,6% cotă de piață, pe targetul Comercial, şi 2,2% Rating şi 14,4% cotă de piaţă pe targetul Naţional.
Citește și: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunea de reportaje “Asta-i România!”
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
În minutul de aur (12:58), 509.000 de telespectatori urmăreau informațiile prezentate în cadrul jurnalului de la prânz, conform Kantar Media Romania.