Ştirile Kanal D de la 12:00, lider de audienţă pe toate targeturile. Programul informativ a acumulat ieri, în intervalul 12:00-13:00, peste 20% cotă de piaţă, pe targetul Comercial

Autor: Madalina Maftei
Actualizat: 04 feb 2023, 17:09

Ştirile Kanal D de la ora 12:00 au plasat vineri staţia pe primul loc în topul audienţelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate.

La nivelul publicului Comercial (21-54 Nat ABCD), în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat peste 20% cotă de piaţă (20,8%) şi 2,2% Rating. La nivel Naţional, programul informativ de prânz, prezentat de Cristina Dorobantu, a înregistrat 2,9% Rating şi 16,2% cotă de piaţă, iar în ceea ce priveşte publicul de la oraşe (All Urban), 2,4% şi 15,1% cotă de piaţă, conform datelor oferite de Kantar Media Romania.

Citește și: Știrile Kanal D de duminică seară, prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară și de la orașe. Peste un milion de români, cu ochii pe grupajul informativ prezentat aseară de Silvia Ioniță

Minutul de aur (înregistrat la 12:00) a ţinut în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 646.000 de telespectatori interesaţi de cele mai utile şi relevante informaţii ale pranzului.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Citește și: Știrile Kanal D, premiate în cadrul Galei IT Kids Brands Awards pentru implicare în viața comunității și susținerea copiilor talentați