Stirile Kanal D din Prime Time, pe podiumul audientelor

Autor: Oana Picerea
Actualizat: 30 ian 2021, 16:20
Silvia Ionita, Stirile Kanal D
Sursa: Captură KANAL D

Principalul grupaj infomativ al zilei, locul doi pe targetul Comercial, cu o cota de piata de 14,0%; peste jumatate de million de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, informatiile prezentate de Silvia Ionita

Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. 

Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei Kana D sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

 Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste o jumatate de milion (505.000)

de romani din intreaga tara.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000

de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita in cadrul Stirilor Kanal D.