Stirile Kanal D, lider de piata la nivelul intregii tari si pe publicul Comercial

Autor: Oana Iosif

Stirile Kanal D, lider de piata la nivelul intregii tari si pe publicul Comercial

Editia de pranz a Stirilor Kanal D de ieri, 5 iulie, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, plansand statia Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in ceea ce priveste targetul National, cat si cel Comercial (21-54 ABCD).

Conform datelor furnizate de Kantar Media, grupajul informativ prezentat de Ilinca Obadescu a fost urmarit de o medie de 460.000 de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.

Citeste si: Ce serial va difuza Kanal D după ce se încheie "Fiica ambasadorului"

Ieri, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider de piata, pe doua categorii de public, inregistrand 2,6% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, si 1,4% rating si 12,8% cota de piata, pe targetul Comercial (21-54 ABCD).

Citeste si: Stirile Kanal D, lider absolut de audienta. Programul TV a inregistrat o cota de piata de peste 20% pe targetul Comercial

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Citeste si: Stirile Kanal D, lider absolut de audienta. Programul TV a inregistrat o cota de piata de peste 20% pe targetul Comercial