Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu. Pe intreaga durata de difuzare a Stirilor Kanal D, statia a inregistrat o cota de piata de peste 23% in ceea ce priveste publicul de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, pozitionandu-se la mare diferenta fata de urmatorul post clasat.
Miercuri, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat statiile concurente, inregistrand 2,0% rating si 23,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 14,8% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de peste o jumatate de milion (529.000) de romani din intreaga tara urmareau ieri, in fiecare minut al difuzarii, informatiile prezentate in cadrul Stirilor Kanal D de pranz.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta