Stirile Kanal D, locul 2 pe Comercial in topul Audientelor

Autor: Bogdan Mihai
Actualizat: 09 iul 2018, 15:30

Stirile Kanal D difuzate aseara, prezentate de Simona Patruleasa, au pozitionat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul publicului comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Cu 3,1% Rating si 12,0% cota de piata, principalul grupaj informativ al zilei de la Kanal D a fost preferat de publicul din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in detrimentul urmatorului post generalist clasat. 

606.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit Stirile Kanal D in intervalul 18:45- 20:00, in care au fost difuzate Stirile Kanal D, minutul de aur, inregistrat la 18:54, adunand in fata micilor ecrane 808.000

de telespectatori.

Nu pierdeti spectacolul total al Romaniei, informatia relevanta si reportajele care nu te lasa indiferent, difuzate in cadrul Stirilor Kanal D, in fiecare zi de la 12:00 si de la 18:45.