Conform datelor furnizate de Kantar Media, Stirile prezentate de Simona Patruleasa vineri seara au surclasat celelalte jurnale de stiri ale posturilor concurente, pozitionand Kanal D pe locul doi, pe segmentul de public Comercial.
In intervalul 19:00 – 20:00, Kanal D a inregistrat 1,8% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban. O medie de 361.000 de romani au urmarit vineri principal grupaj informativ de Stiri de la Kanal D.
In minutul de maxima audienta, atins in intervalul orar mai sus mentionat, la 19:58, peste jumatate de milion (540.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Veste bună pentru pensionarele din țară! Care sunt veniturile nepermanente care se vor adăuga la pensie
Nu ratati, de luni pana duminica, “Stirile Kanal D”, difuzate incepand cu ora 19:00, la Kanal D!