Studio Casa: un nou showroom în Mall Băneasa

Author: Oana Iosif
video Foto(4)

Studio Casa vine cu noutăți: schimbări, lansări de produse și parteneriate noi!

Toate aceste noutăți aduc un suflu nou brandului. Studio Casa dezvoltă permanent și comercializează produse pentru casă: electrocasnice, aparate de cafea, mobilier, decorațiuni, textile de casă și menaj.

Aceeași identitate, un nou logo

Logo Studio Casa a fost modernizat, iar noua versiune s-a lansat în acest an. S-a optat pentru un logo simplu, modern și actual, dar mai vizibil datorită culorilor vii și reprezentative totodată pentru brand. Noul logo a fost conceput după misiunea și valorile pe care Studio Casa le-a avut încă de la început.

“Schimbarea identității vizuale prin reconfigurarea siglei Studio Casa vine în contextul în care cuvântul „acasă” a devenit locul atât de important în care ne petrecem tot mai mult timp, mai ales astăzi în situația impusă de pandemie.  Decorul și confortul casei devin mai importante ca niciodată, pentru fiecare dintre noi! Acasă  înseamnă bucuria timpului eficient petrecut  cu familia  sau lucrând  intr- un ambient personalizat și confortabil, așa cum și-l dorește fiecare!  Casa devine  spațiul  ce poartă amprenta personalității membrilor ce locuiesc in ea, un studio de exprimare a dorințelor și nevoilor  fiecăruia de a trăi așa cum ii place! Noi studiem in mod permanent nevoile oamenilor, adaptarea la schimbările impuse de situații și împreună cu designerii noștrii construim produse  performante adaptate atât nevoilor consumatorilor, dar și cu  prestații excelente, menite să ridice nivelul calitativ al vieții atât prin design, dar și prin eficientizarea timpului, reducerea consumului de apă și energie, atribute importante la nivel financiar “, declară Nicoleta Iugulescu, Director  General.

Showroom-urile au fost reamenajate pentru a oferi clienților o experiență unică

Pentru fiecare client este important să poată experimenta utilizarea produsului pe care dorește să îl achiziționeze, mai ales dacă vorbim de electrocasnice. Bazat pe acest principiu, Studio Casa a decis reamenajarea showroom-ului din Voluntari și totodată lansarea unui nou magazin în Băneasa Mall.

„Având un parteneriat istoric, de peste 24 de ani cu grupul DeLonghi Italia , locația din Mall Băneasa a devenit Showroom Studio Casa, oferind o gamă largă de produse marcă proprie, dar și espressoare marca DeLonghi, roboți de bucătărie marca KENWOOD, blendere și mixere Braun și totodată o experiență  unică pentru clienți, datorită conceptului prin care fiecare produs, devine o experiență unică! Clienții  pot atinge și testa produsele înainte de a le achiziționa. Conceptul este prezent atât în showroom- ul din Băneasa, cât și în cel din B-dul Eroilor nr 130, Voluntari. Produsele se comercializează pe lângă cele două showroom-uri și pe site- ul companiei www.studiocasa.ro”, declară Nicoleta Iugulescu.

Lansări de produse noi în 2021

La vremuri noi, produse noi! Este unul dintre principiile de bază după care Studio Casa pregătește ofertele de produse cu care își întâmpină clienții. Nevoile sunt altele de la un an altul, problemele noi necesită noi soluții, iar odată cu evoluția tehnologiei este absolut justificată lansarea de noi produse.

În 2021 brandul Studio Casa a creat noi linii de produse pentru casă pe 3 axe principale: CONFORT, ORGANIZARE si COOKING .

Mobilierul „smart living design” creat de designeri, completează gama de produse „CONFORT”. Sunt produse premium realizate din materiale de calitate cu mare atenție la detalii precum canapele, colțare, fotolii, prevăzute cu sisteme inovative de extensie, scaune și mese extensibile, măsuțe de cafea ce pot fi testate și cumpărate în showroom-ul din Voluntari sau în magazinul online Studiocasa.ro.

In categoria de produse “ ORGANIZARE “ Studio Casa a dezvoltat  game noi de produse cum ar fi coșurile menajere design de diferite capacități, având caracteristici inovative precum sunt cele” antiseptice” dedicate diferitelor tipuri de spații și activități speciale.

Noile sisteme de uscătoare de rufe cu diferite dimensiuni permit uscarea unor metraje mari de țesătură în același timp fiind flexibile, ușor de manevrat și ocupând spații înguste la depozitare.

Noile aspiratoare fără sac „X Force” și „Red Force” sunt pregătite alături de celelalte aspiratoare să igienizeze și să curețe orice locuință, având performanțe deosebite de absorbție a prafului;

Mopul cu abur, un produs atât de actual și necesar în zilele noastre, ajută la igienizarea perfectă a casei. Omoară toți microbii cu presiunea aburului fierbinte la 100C, fiind indicat familiilor cu copii sau iubitorilor de animale de casă.

Studio Casa oferă clienților săi și produse noi din gama “COOKING”, cum ar fi  grătarul electric Mr Grill, prevăzut  cu tavă detașabilă și buton de reglare temperatură, perfect pentru prepararea alimentelor - nu usucă și păstrează intactă valoarea nutrițională.

Aparatul Panini & Grill este perfect pentru prepararea rapidă a sandwich – urilor, dar și pentru alte alimente cum ar fi hamburgeri sau legume la grătar.

Tot anul acesta Studio Casa a dezvoltat o nouă gamă de cuptoare cu microunde  „Mamma mia” structurate în culori ce pot fi armonizate in orice bucătărie închisă sau deschisă cromatic.

Setul Duchess Ivory pentru micul dejun, cu linii simple, într-o culoare clasică, cu mici accente argintii se încadrează perfect în stilul minimalist, adaptabil oricărei bucătării.

Acestea sunt doar o parte din noutățile de anul acesta – te încurajăm să vizitezi cele 2 showroom-uri sau să intri pe Studiocasa.ro unde veți putea răsfoi întreaga noastră gamă de produse.

 



 


În ediția de astăzi a emisiunii „Casa Iubirii”, Rebecca a continuat să își susțină părerea conform căreia Criss și Antoni s-ar fi cunoscut în afara show-ului matrimonial.