Subiecte Matematică simulare BAC 2023: Edu.ro a anunțat ce subiecte au picat! Barem și grila de corectare pentru M1, M2 și M3

Author: Sara Andreescu
Actualizat: 28 mar 2023, 15:23

Sursa: Shutterstock

UPDATE: Subiecte simulare Matematică BAC 2023 și baremul de corectare vor fi publicate de Edu.ro marți, 28 martie 2023.

UPDATE SUBIECTE MATEMATICĂ ȘI BAREM EDU.RO  la simularea examenului de BACALAUREAT 2023 au fost afișate de Ministerul Educației.

SUBIECTE MATEMATICĂ ȘI BAREM EDU.RO- Mate- Info

SUBIECTE MATEMATICĂ ȘI BAREM EDU.RO- Pedagogic

SUBIECTE MATEMATICĂ ȘI BAREM EDU.RO- Științe ale naturii

SUBIECTE MATEMATICĂ ȘI BAREM EDU.RO- Tehnologic

Subiecte simulare Matematică BAC 2023 vor primi spre rezolvare marți, 28 martie, elevii clasei a XII-a de la profilul real, care susțin proba obligatorie a profilului din cadrul simulării examenului de Bacalaureat 2023. Baremul de corectare și notare a subiectelor la Matematică Bacalaureat 2023 va fi făcut public de Edu.ro

la ora 15:00.

Citește și: Subiecte Română simulare BAC 2023 Edu.ro: Variantele de subiecte și baremul de corectare pentru toate profilele: real- tehnologic și uman-pedagogic

Subiecte Matematică simulare BAC 2023

Subiecte Matematică simulare BAC 2023. Elevii claselor a XII-a primesc marți, începând cu ora 9:00 subiectele la Matematică la simularea examenului de Bacalaureat 2023 care se desfășoară în perioada în perioada 27-30 martie 2023, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educației.

Candidații au la dispoziție 3 ore pentru a rezolva subiecte Matematică simulare BAC 2023 care vor fi asemănătoare cu modelele de subiecte pe care Ministerul Educației le-a publicat pe site-ul oficial, tocmai pentru ca elevii să se familiarizeze cu ele.

Disciplinele la care se organizează simularea probelor scrise ale examenului naţional de bacalaureat în anul şcolar 2022-2023 sunt: limba şi literatura română, limba şi literatura maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile şi specializările care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităţilor naţionale), matematică, istorie, fizică, chimie, biologie, informatică, geografie, logică, argumentare şi comunicare,

psihologie, economie, sociologie, filosofie.