Suma incredibilă cheltuită de o familie cu doi copii într-o singură zi, în Mamaia Nord: „În condițiile în care seara și dimineața am mâncat acasă…”

Autor: Diana Bostan

Cât cheltuie o familie cu doi copii într-o singură zi la mare

Sursa: Pixabay

O femeie a postat pe TikTok un clip în care detaliază cheltuielile unei zile de plajă la Mamaia Nord pentru o familie cu doi copii. Iată la ce concluzie a ajuns turista!

O turistă a postat recent pe TikTok un videoclip în care a dezvăluit costurile unei zile de plajă la Mamaia Nord pentru o familie cu doi copii. Videoclipul, care a atras atenția multor utilizatori, dezvăluie cheltuieli semnificative pentru o singură zi de relaxare la mare.

Citește și: Cât costă o simplă porție de tzatziki sau de cartofi prăjiți la o tavernă din Halkidiki? „Chiar mă mir” Clienții primesc și un desert din partea casei

Cât costă o zi de relaxare pe o plajă din Mamaia Nord

În videoclip, femeia începe prin a menționa că a plătit 90 de lei pentru două șezlonguri. Ulterior, una dintre jucăriile de apă ale fiicei sale s-a rupt, familia fiind nevoită să cumpere una nouă pentru 30 de lei. De asemenea, pentru două sucuri și o bere, femeia a fost nevoită să scoată din buzunar suma de 33 de lei.

Citește și: Cât costă o vacanță de șapte zile în Varna pentru o familie cu un copil: De ce este bine să alegi un pachet All Inclusive în Bulgaria

Pe parcursul zilei, familia a vizitat un market de lângă plajă pentru a cumpăra apă plată, apă minerală și alte produse, cheltuind 111 lei. Prânzul a fost servit la un restaurant din apropierea locului în care erau cazați, iar nota de plată a ajuns la 194 de lei.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Jador, declarații neașteptate despre relația cu Oana Ciocan: „Am încercat să fac copii cu Oana. Era o dată în care trebuia să facem.”

„Am calculat cât am cheltuit într-o zi la mare, o familie de doi adulți și doi copii.

Vedeți aici două șezlonguri 90 de lei. După care Ioanei i s-a rupt jucăria de apă, așa că am mers să-i luăm una nouă la 30 de lei. De pe terasa de pe plajă am luat două sucuri la 0,25, amândouă au făcut 20 de lei. După care i s-a făcut și soțului sete, 13 lei. De la market-ul de lângă plajă am luat apă plată, apă minerală și alte lucruri, 111 lei.
Încă un pahar de ceva pentru soț și am mers la prânz să mâncăm la un restaurant din apropierea locului în care stăm timp de o lună la mare. Nota de plată, 194 de lei”
, a spus turista, într-un videoclip postat pe TikTok.

Tânăra a menționat faptul că dimineața și seara au mâncat acasă

Seara, după o plimbare pe faleză, fiecare membru al familiei și-a luat câte o înghețată, însumând 56 de lei.

Citește și: Cât costă două șezlonguri la plajă în Croația! Românii au rămas uimiți de prețuri: „La Mamaia Nord erau 40 de lei”

Pentru a încheia seara, familia a asistat la un spectacol de jonglerii realizat de un artist stradal, oferindu-i acestuia 50 de lei ca donație. La întoarcere, copiii au dorit câte o jucărie, ceea ce a adăugat încă 60 de lei la totalul cheltuielilor. În final, femeia a calculat că întreaga zi a costat 637 de lei, menționând că au luat micul dejun și cina acasă.

„Seara am ieșit pe faleză și ne-am luat câte o înghețată, în total 56 de lei. Am avut noroc să dăm de un artist stradal care a făcut jonglerii și la final am zis că ar fi drăguț să punem și noi acolo niște bănuți și l-am trimis pe Adam cu 50 de lei. La întoarcere, copiii au vrut și ei câte o jucărie, în total 60 de lei. Totalul este de 637 de lei în condițiile în care dimineața și seara am mâncat acasă.”, a mai spus tânăra în videoclipul postat pe TikTok.

În a doua parte a ediției de marți din „Casa iubirii”, Rebecca a declarat că nu mai vrea să aibă nicio legătură cu Antoni, după un gest al tânărului care se pare că a fost picătura care a umplut paharul.