Sute de mii de romani au ales „Stirile Kanal D” ca prima sursa de informatie

Autor: B.M.
Actualizat: 23 aug 2017, 12:01

Marti, 22 august, “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita din noul platou lansat cu o seara in urma, conceput la cele mai inalte standard tehnice, a pozitionat postul TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe publicul Comercial.

De asemenea, pe tronsonul orar in care au fost difuzat grupajul informativ de Stiri, Kanal D s-a clasat pe locul doi pe celelalte doua segmente de piata monitorizate, National si All Urban.

Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 13,6% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 1,7% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste 300.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, in intervalul orar mai sus mentionat.