“Teo Show”, constant pe primul loc în audienţe

Autor: D.I. Editor: Daniela Iliuta
Actualizat: 27 mar 2017, 22:42

Ieri, targeturile Comercial, Naţional şi All Urban au fost ale Kanal D pe întreaga durată a emisiunii “Teo Show ‘’

„Teo Show” strânge tot mai mulţi fani,  zi de zi, în faţa micilor ecrane, la emisiunea pe care o moderează alături de Bursucu la Kanal D. Luni, show-ul de divertisment a clasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, în intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a fost lider absolut de audienţă cu emisiunea “Teo Show”.

Postul TV a înregistrat 3,4% rating şi 19,9% cotă de piaţă, în rândul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 4,8% rating şi 18,3% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 4,3% rating şi 17,3% cota de piaţă, pe segmentul de public All Urban.
O medie de 857.000 de români urmăreau ieri emisiunea de la Kanal D în intervalul orar menţionat mai sus.
Minutul de maximă audienţă, atins la 15:55, show-ul prezentat de Teo Trandafir şi Bursucu a adunat în faţa micilor ecrane peste un milion (1.133.000 )de fani.

Target Comercial


Target National

Date: 17.11.2016         
Interval: 15:45-17:00

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”