Editia de ieri a emisiunii prezentate de Teo Trandafir si Bursucu a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate cele trei segmente de public monitorizate.
Miercuri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 4,6% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 4,4% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,8% rating si 17,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
O medie de 829.000 de romani au urmarit emisiunea de divertisment de la Kanal D in intervalul orar mai sus mentionat. Momentul de maxima audienta, atins la 15:52, a strans in fata micilor ecrane peste un milion (1.114.000) de romani din intreaga tara.
Target National
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548238/1/media-147937858682664700.pngSource: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 16.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target All Urban
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548238/1/media-147937864275634400.pngSource: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 16.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target Comercial
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16548238/1/media-147937868226116600.pngTarget: 18-49 Urban
Date: 16.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12