„Teo Show”, pe gustul romanilor

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 27 mar 2017, 22:21

Luni, 12 septembrie, „Teo Show” a plasat Kanal D pe locul 2 in topul televiziunilor, pe segmentele de public All Urban si Comercial, in intervalul 15:45 – 17:00, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat 1,9% Rating si 13,7% cota de piata, la nivelul publicului 18-49 Urban, si 2,6% Rating si 12,2% cota de piata la nivelul publicului All Urban, in intervalul orar mai sus mentionat.

Emisiunea prezentata de Teo si Bursucu a adus in fata micilor ecrane, la Kanal D, 589.000 de telespectatori din intreaga tara in minutul de maxima audienta, inregistrat la 15:57.

Sursa: Kantar Media/ analiza interval 15:45-17:00/ target: 18-49 Urban.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

 

Taguri: