Teo Trandafir a cucerit Romania cu show-ul prezentat la Kanal D. “Teo Show”, audiente ametitoare pe toate cele trei categorii de public monitorizate

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 28 feb 2017, 13:18

Miercuri, 9 noiembrie, Kanal D a inregistrat audiente uriase, ce au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe intervalul difuzarii emisiunii “Teo Show”.

Productia prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a atins o cota de piata de aproape 20% pe segmentul de public din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Ieri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 3,5% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,7% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, si 4,5% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de 847.000 de romani urmareau ieri emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la debutul show-ului, 15:45, productia a adunat in fata micilor ecrane 1.262.000 de telespectatori.

Target comercial

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Target

national

Date: 09.11.2016    
Interval: 15:45-17:00

 

Taguri: