Tinder cu abonament de 499$ pe luna?? Afla despre "invite only"

Author: Bogdan Frațilă

Tinder oferă acum utilizatorilor o opțiune de abonament lunar extrem de exclusivist de 499 de dolari, dar numai dacă primesc o invitație râvnită

Sursa: PixaBay

Tinder oferă acum utilizatorilor o opțiune de abonament lunar extrem de exclusivist de 499 de dolari, dar numai dacă primesc o invitație râvnită

Tinder oferă acum utilizatorilor o opțiune de abonament lunar extrem de exclusivist de 499 de dolari, dar numai dacă primesc o invitație râvnită și trec de procesul de aplicare.

Tinder SELECT le oferă utilizatorilor avantaje care depășesc cele acordate celor care fac swiper-ul obișnuit. Plătind aproape 6.000 de dolari pe an, utilizatorii au șansa de a vedea și de a fi văzuți de "cele mai căutate profiluri" ale aplicației, de a trimite mesaje directe altor profiluri fără să se potrivească mai întâi, de a se bucura de acces anticipat la noile funcții, de a dezactiva reclamele și de

a purta o insignă pe pagina lor care să le anunțe statutul SELECT.

De când lotul inițial de invitații a fost lansat în septembrie, Tinder a invitat în mod constant alți utilizatori să se înscrie, ca parte a unei extinderi treptate, dar opțiunea rămâne extrem de exclusivă.

Top 1%?

Potrivit companiei, mai puțin de 1% dintre utilizatorii aplicației obțin un loc.

Dar obținerea invitației și disponibilitatea de a da aproape 500 de dolari nu este suficientă pentru a debloca noul nivel. Cei care doresc să se înscrie la întâlniri online trebuie mai întâi să depună o cerere, precum și să îndeplinească un set strict de criterii, inclusiv să aibă un profil plin de interese enumerate, minimum patru fotografii și o biografie de 15 caractere afișate și un obiectiv declarat cu privire la ceea ce își doresc de la o relație.

Unul din cinci adulți care au relații stabile spune că și-a cunoscut partenerul prin intermediul întâlnirilor online, iar aproximativ o treime dintre cei care se întâlnesc online spun că au plătit pentru o aplicație, potrivit unui raport din februarie al Pew Research Center.

Tinder, lansată în 2012, este cea mai utilizată aplicație de întâlniri din SUA, 79% dintre cei care se întâlnesc online cu vârste sub 30 de ani folosind Tinder.

Experții spun că abonamentele plătite sunt o modalitate bună de a găsi alți parteneri serioși de întâlniri în mijlocul unui număr aparent infinit de profiluri față de cei care folosesc aplicațiile doar pentru distracție. De asemenea, ei spun că întâlnirile online gratuite sunt o idee relativ nouă cu care utilizatorii s-au obișnuit rapid.

Tinder a condus o schimbare majoră și "i-a antrenat pe oameni să se aștepte ca întâlnirile online să fie gratuite", a declarat Damona Hoffman, antrenor și autor de întâlniri online, subliniind că agenții de întâlniri tradiționale costă mult mai mult.

Ea a spus că unele împotriviri împotriva plății abonamentelor pentru întâlniri online "provin din faptul că majoritatea celor care se întâlnesc au așteptări nerealiste" cu privire la ceea ce vor obține de la o aplicație gratuită de întâlniri.

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

Exclusivitate pura?

"Ar trebui să existe o modalitate de a separa utilizatorii serioși și implicați de cei care sunt acolo pentru divertisment, astfel încât cred că merită să plătești pentru asta", a spus Hoffman.

"Nu vei plăti 500 de dolari pentru o agățare".

Noua opțiune scumpă a Tinder se alătură altor câteva niveluri de abonament plătit oferite de aplicația de dating, inclusiv Plus, Gold și Platinum, cu prețuri cuprinse între 4,99 și 11,99 dolari lunar. Dar utilizatorii nu trebuie să aleagă, deoarece SELECT poate fi adăugat pe lângă orice abonament existent pentru a maximiza avantajele.

Toate nivelurile suplimentare de pe aplicațiile de dating deblochează funcții care promit mai multe potriviri, conversații mai bune și șanse sporite de a întâlni un partener, ascunse în spatele unor cuvinte precum "Super Like" și "Skip the line".

Și în timp ce un anumit nivel de abonament plătit ar putea fi pozitiv, Hoffman spune că opțiunile cu niveluri inferioare ar putea fi de ajuns. Alți experți spun că versiunea gratuită este suficientă, dar ar putea necesita mai mult timp și dedicare.

"Versiunea freemium a Tinder este bună și pentru cineva care caută o relație serioasă", care nu-și poate permite abonamentele și care are timp să caute un partener, a declarat expertul în întâlniri online Julie Spira. "Dacă ai bugetul necesar și dacă pur și simplu nu ai timp să o faci de unul singur și vrei să vezi alte persoane care se află și ele la acest nivel, atunci mergi mai departe și înscrie-te la versiunea premium a Tinder."

Trecerea Tinder către abonamente plătite face parte dintr-o tendință în creștere în industria aplicațiilor de dating.

Compania mamă Match Group a adăugat niveluri plătite costisitoare la celelalte aplicații ale sale, inclusiv o opțiune VIP săptămânală de 999 de dolari pe The League, o aplicație promovată pentru cei care se concentrează pe carieră, și o opțiune lunară de 50 de dolari pe Hinge. Raya, o aplicație de întâlniri bazată exclusiv pe recomandări, cunoscută pentru faptul că are mulți utilizatori celebri, are, de asemenea, o opțiune lunară de 50 de dolari.

SELECT vine în condițiile în care Match Group s-a luptat să răspundă așteptărilor. Deși a crescut veniturile cu 9% în al treilea trimestru (în timpul căruia a fost lansată SELECT), compania nu și-a îndeplinit de atunci previziunile pentru trimestrul al patrulea, potrivit Reuters.

Match a declarat în octombrie că se așteaptă la venituri totale pentru sfârșitul trimestrului sub 865 de milioane de dolari. Analiștii se așteptau la peste 890 de milioane de dolari.

 

Citește și: Anul 2024 va fi bisect. Motivul pentru care unii ani au o zi în plus și tradițiile celebrate pe 29 februarie

Citește și: Ascensiunea Taylor Swift- Cum a ajuns la succesul imens?

Citește și: O femeie și-a pierdut portofelul cu bani și acte la un un târg de Crăciun din țară. Poliția a fost alertată de către martori