Serialul turcesc “Tradarea”, difuzat in fiecare luni si marti, de la ora 20.00, la Kanal D, a cucerit inimile romanilor, dovada fiind audientele inregistrate inca de la primele zile de difuzare. Trendul ascendent al audientelor continua.
Astfel, luni, 29 septembrie, in intervalul 20.00 – 22.15, productia turceasca a inregistrat 6,8% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,2% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul National, pozitionand statia Kanal D pe locul 2 in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media, si surclasand competitori precum show-ul “Hell’s Kitchen: Iadul bucatarilor”, de
1.151.000 de romani au urmarit luni serialul “Tradarea”, minutul de aur, atins la 22.08, a strans in fata micilor ecrane 1.622.000 de telespectatori.
Si marti, 30 septembrie, serialul “Tradarea a pozitionat postul de televiziune Kanal D pe locul 2 in preferintele telespectatorilor, in intervalul 20.00 – 22.15.
Conform Kantar Media, s-au inregistrat 6,6 puncte de rating si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 6,6 puncte de rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.
Actiunea serialului “Tradarea” se desfasoara in Turcia anilor ‘60, când timpul părea că se scurge mai lent, dar pasiunile oamenilor erau mult mai mistuitoare. Productia reuseste sa redea, prin vestimentatia actorilor, detalii stilistice si decoruri, “aerul” nostalgic al acelor ani, oferind telespectatorului o adevarata calatorie in timp. Mai mult decat o fresca a societatii acelor vremuri, serialul abordeaza un subiect ce transcende timpul prin dezbaterea relatiilor familiale. Sunt prezentate astfel dificultatile unei familii in momente de rascruce ale vietii si impactul deciziilor parintilor asupra destinului copiilor. Serialul surprinde si tensiunile politice si sociale ale acelor vremuri.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/35039/16768023/1/media-141215985957664600.jpg Astfel, luni, 29 septembrie, in intervalul 20.00 – 22.15, productia turceasca a inregistrat 6,8% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,2% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul National, pozitionand statia Kanal D pe locul 2 in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media, si surclasand competitori precum show-ul “Hell’s Kitchen: Iadul bucatarilor”, de la Antena 1.
1.151.000 de romani au urmarit luni serialul “Tradarea”, minutul de aur, atins la 22.08,
Si marti, 30 septembrie, serialul “Tradarea a pozitionat postul de televiziune Kanal D pe locul 2 in preferintele telespectatorilor, in intervalul 20.00 – 22.15.
Conform Kantar Media, s-au inregistrat 6,6 puncte de rating si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 6,6 puncte de rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban. 1.217.000 de romani urmareau aseara Kanal D, in intervalul mai sus mentionat.
In minutul de aur, atins la 21.13, peste 1.500.000 de romani urmareau drama familiei Akarsu, la Kanal D.Actiunea serialului “Tradarea” se desfasoara in Turcia anilor ‘60, când timpul părea că se scurge mai lent, dar pasiunile oamenilor erau mult mai mistuitoare. Productia reuseste sa redea, prin vestimentatia actorilor, detalii stilistice si decoruri, “aerul” nostalgic al acelor ani, oferind telespectatorului o adevarata calatorie in timp. Mai mult decat o fresca a societatii acelor vremuri, serialul abordeaza un subiect ce transcende timpul prin dezbaterea relatiilor familiale. Sunt prezentate astfel dificultatile unei familii in momente de rascruce ale vietii si impactul deciziilor parintilor asupra destinului copiilor. Serialul surprinde si tensiunile politice si sociale ale acelor vremuri.