Cristina Șișcanu, partenera lui Mădălin Ionescu, a împărtășit recent pe platformele de socializare o experiență neplăcută pe care a avut-o după ce a plasat o comandă online. Vedeta a dezvăluit că a fost victima unei înșelăciuni atunci când a deschis coletul și a constatat că produsele primite nu corespundeau deloc cu ceea ce a comandat inițial.
Cristina Șișcanu a fost victima unei escrocherii online
Cristina Șișcanu, cunoscută personalitate TV, a căzut în capcana unei înșelătorii online după ce a fost atrasă de unele produse interesante pe care le-a comandat rapid. Cu toate acestea, entuziasmul ei s-a transformat rapid în dezamăgire atunci când a primit coletul acasă.
În locul produselor comandate, vedeta a descoperit doar obiecte ieftine, care nu corespundeau deloc cu descrierea și cu prețul plătit inițial, aceasta fiind nevoită să plătească peste 400 de lei pentru ceea ce comandase.
„Dacă e ceva nasol în el? Deci nu pot să cred așa ceva. Voi vă dați seama ce minciună? Ia uite, un cablu USB care costă 2 lei. Îi dau în judecată pe ăștia. Ce țeapă mi-am luat. Astea sunt niște chinezării, au făcut o reclamă mincinoasă. În reclama respectivă garantau că valoarea obiectelor din colet este peste ceea ce plătești. Ce mizerii, nici nu vreau să le deschid. Când o să le vadă Petra o să se amuze.”, a spus Cristina Șișcanu într-o postare făcută pe contul său personal de Facebook, în momentul în care a deschis coletul.
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Vedeta a decis să meargă la poliție
În urma țepei de pe internet, vedeta a decis să se intereseze în legătură cu modalitățile prin care își poate recupera banii. Vedeta a dezvăluit că are doar 48 de ore la dispoziție pentru a stopa procesarea plății, însă pentru ca acest lucru să fie posibil, Cristina Șișcanu trebuie să meargă la poliție.
„Trebuie să merg la poliție să expun cazul și să obțin o ordonanță cu care să merg la firma de curierat și să o depun acolo și în felul acesta să stopez procesare plății către firma care a efectuat această escrocherie. Nu trebuie să depășească 48 de ore”, a spus Cristina Șișcanu, într-un video postat pe contul său de TikTok.
Vedeta a mărturisit că are mai multe mail-uri drept dovadă, iar un alt lucru pe care la remarcat este faptul că nu a primit factura aferentă comenzii sale. Cristina Șișcanu a fost uluită de faptul că multe persoane s-au regăsit în povestea sa și este hotărâtă să meargă mai departe pentru a-și face dreptate și pentru a-și recupera banii.
@cristinasiscanu ♬ sunet original- CristinaSiscanu