Ugur Yesil, director general Kanal D, dezvaluie reteta succesului din spatele celor 11 ani de Kanal D

Autor: Bogdan Mihai
Actualizat: 02 mar 2018, 13:51

In fiecare an, la 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si aparitia postului TV pe piata romaneasca.

S-au strans 11 primaveri de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni care inregistreaza, in continuare, cresteri spectaculoase, sub bagheta managerului general, Ugur Yesil.

Pe 1 martie ati sarbatorit inceputul primaverii si 11 ani de Kanal D! Continuati sa inregistrati audiente foarte bune.

Intr-adevar, Kanal D a inregistrat audiente foarte mari in primele luni ale anului 2018.

Suntem foarte mandri de acest lucru. In februarie, Kanal D s-a plasat pe primul loc la nivel national, in Prime Time, iar la nivelul publicului Comercial am inregistrat o crestere spectaculoasa a cotei de piata, de 60% In Prime Time.

Sunt cifre care vorbesc despre faptul ca nimic nu e intamplator, ca, dupa 11 ani, munca intregii echipe are rezultatele pe care ni le dorim. Avem in echipa oameni Unu si Unu, iar cifrele acestea exceptionale si evolutia statiei reflecta acest adevar.

Sigur ca le-am pregatit telespectatorilor nostri ceva cu totul special si in aceasta perioada. Insa noi am lansat grila mai devreme decat competitorii nostri, iar cadoul pentru acestia este chiar show-ul fenomen „Exatlon”.

Suntem incantati ca aceasta emisiune a fost atat de bine primita, avem un public divers, ne urmaresc copii, tineri, adulti si oameni in varsta. Este cu adevarat o emisiune pentru toata familia.

In cei 11 ani de prezenta pe piata romaneasca am incercat sa oferim publicului produse media de calitate, iar „Exatlon” este parte din acest angajament.

Incercam sa aducem cele mai interesante formate, sa ramanem fideli strategiei noastre de continut si diferentiatorilor care ne-au asigurat pozitia in top 3 statii generaliste, nu dorim sa copiem, ci sa fim o alternativa, una de calitate.

- As dori sa-mi spuneti care este secretul ascensiuni si sustenabilitatii Kanal D in Romania si cum ati mentinut pozitia de lider pe aceasta piata? 

Cititi continuarea pe evz.ro.

 


În ediția de astăzi a emisiunii „Casa Iubirii”, Rebecca a continuat să își susțină părerea conform căreia Criss și Antoni s-ar fi cunoscut în afara show-ului matrimonial.