Abia acum anchetatorii au primit transcrirea convorbirilor dintre Iovan si controlorii de trafic de la Romatsa. Ce spera procurorii sa gaseasca in aceste discutii, va spunem acum.
La cateva minute dupa ultima convorbire cu turnul de control, avionul in care se aflau 7 persoane a aterizat fortat printre copaci. "Era ceata, nu ne dadeam seama ce e in jurul nostru! Am vazut doar copacii de aproape si asta a fost tot!", isi amintea doctorul Radu Zamfir, la nici 24 de ore de la accident.
Procurorii militari trebuie acum sa finalizeze dosarul penal prin identificarea vinovatilor. Problema e ca ancheta se complica pe zi ce trece. Iar lista institutiilor si a persoanelor implicate este foarte lunga.
"Domnul Iovan, initial era incarcerat intre fiarele avionului. Am incercat sa-l ajutam, n-am reusit!", spunea doctorul Radu Zamfir, a doua zi dupa accident.
Surse apropiate anchetei sustin ca, pe tot parcursul comunicarii cu turnul de control, Adrian Iovan nu ar fi vorbit despre niciun fel de probleme in timpul zborului. A dat raspunsuri simple: "Confirm", "Va anunt", "Asa facem". Este, insa, modul standard prin care pilotii comunica cu turnul de control!
Ancheta militara trebuie sa elucideze acum cauzele aterizarii fortate, dar si vinovatii pentru balbaielile din timpul operatiunii de salvare! Nu este o vanatoare de vrajitoare, dar, ancheta care acum merge pe mai multe ipoteze trebuie sa identifice si vinovatii.
Nu pentru ca eventualele pedepse ar aduce inapoi cele 2 victime, ci pentru ca asa functioneaza justitia intr-un stat de drept!
##VIDEO106307##
Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii