Un instructor de zbor a murit în timpul zborului, iar pilotul și-a dat seama că nu este o glumă abia când au aterizat. Bărbatul era leșinat pe umărul său.
Un instructor de zbor a murit în timpul zborului
Conform CNN, pilotul a crezut că totul este o glumă și că instructorul doar „se preface” că doarme.
Pilotul îi ceruse instructorului să îl însoțească la bordul unui avion, Piper PA-28, cu patru persoane, din motive de siguranță, în condiții extreme de vânt, potrivit Air Accidents Investigation Branch.
Conform pilotului pentru AAIB, cei doi au purtat tot felul de discuții, iar pilotul a rulat aeronava până la pista de aterizare.
Nu a durat mult de când avionul a decolat, iar instructorul a murit. Dintr-o dată, capul acestuia s-a lăsat pe spate, iar copilotul a crezut că „că se prefăcea că doar trage un pui de somn”, în timp ce se termina circuitul.
În momentul în care avionul s-a întors, capul acestuia a căzut pe umărul copilotului, dar cei prezenți au continuat să creadă că totul este o glumă.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Și-au dat seama că a murit, după ce avionul a aterizat
Avionul a aterizat în siguranță, dar nici atunci instructorul de zbor nu și-a ridicat capul. Atunci, ceilalți membri ai echipajului și-au dat seama că ceva nu este în regulă și au alertat, imediat, serviciile de urgență.
„Persoanele care au vorbit cu el în dimineața incidentului au spus că era vesel ca de obicei și nu existau indicii că se simțea rău. Cele trei persoane care au zburat cu el pentru lecția de probă chiar înainte de zborul incidentului au spus că părea bine și că nu s-a întâmplat nimic anormal”, este precizat în raportul AAIB.
Bărbatul suferea de tensiunea arterială ridicată, dar aceasta era în limitele normale. „Din dovezile furnizate, este probabil ca individul să fi suferit un stop cardiac în momentul decolării aeronave”, a mai fost precizat.
„Niciun test sau evaluare nu poate oferi o detectare 100% fiabilă a problemelor cardiace. Trebuie găsit un echilibru între minimizarea riscului pentru siguranța zborului și asigurarea unei evaluări medicale corecte și rezonabile a persoanelor”, mai se arată în raport.